مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: همزمان با دهه مبارک فجر مرحله نخست زمین فوتبال شهدای چوار با اعتبار 13 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۳۷۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 01 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ بهروز حیدرزاده اظهار کرد: این طرح شامل محوطه سازی، تکمیل و استانداردسازی زمین چمن و احداث سرویس های بهداشتی با پیشرفت فیزیک صد در صد است.

وی شاخص ترین طرح ورزشی آماده بهره برداری در استان را زمین چمن فوتبال ذکر کرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان ایلام برای اجرای فاز دوم این طرح که شامل سکوی تماشاچیان و احداث سالن ورزشی است 10 میلیارد ریال پیشنهاد داده که هنوز این مبلغ تحقق نیافته است.

حیدرزاده در خصوص کلنگ زنی طرح های دیگر تاکید کرد: این اداره تا زمانی که از تخصیص اعتبار به طرح های ورزشی استان مطمئن نباشد اقدام به کلنگ زنی هیچ طرحی نمی کند.

وی افزود: همچنین 150 برنامه متنوع فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی در سراسر استان ایلام به مناسبت دهه فجر برگزار می شود که از جمله این برنامه ها دیدار تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس تهران و تیم شهدای 65 چوار در پانزدهم بهمن ماه با هدف گرامیداشت خاطره شهدای فوتبالیست زمین چوار است.

حیدرزاده با اشاره به پروژه های ورزشی نیمه تمام سال 94 در این استان یادآور شد: 18 پروژه از محل اعتبارات ملی، 14 طرح از محل اعتبارات استانی و یک پروژه نیمه تمام نیز از محل اعتبارات شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور در دست اقدام است که امیدواریم در آینده نزدیک به بهره برداری برسند.

هواپیماهای رژیم بعث عراق در تاریخ 23 بهمن سال 65 با حمله هوایی به زمین فوتبال چوار بازی فوتبال 2 تیم چوار و ایلام را به خاک و خون کشیدند و در جریان این حمله ناجوانمردانه 15 نفر از افراد حاضر در این ورزشگاه مظلومانه و بی گناه به شهادت رسیدند و آسمانی شدند. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار