فدراسیون وزنه برداری 2 ست کامل تجهیزات مربوط به وزنه برداری را در اختیار هیئت مازندران قرار می دهد.
کد خبر: ۳۷۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲ 01 February 2017
به گزارش تابناک مازندران، به نقل از فدراسیون وزنه برداری؛ عباس رحیمی رییس هیأت وزنه برداری استان مازندران امروز(13 بهمن) در فدراسیون وزنه برداری ضمن دیدار با رییس فدراسیون در خصوص مسایل مختلف فنی و ارتباطی دو سویه به بحث و گفت وگو پرداختند.
 
عباس رحیمی رییس هیأت وزنه برداری استان مازندران در بخشی از صحبت های خود به رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: بی تردید وزنه برداری نوین ایران در عرصه داخلی و بین المللی مدیون زحمات و برنامه ریزی رئیس فدراسیون در گذشته و حال است.
 
وی افزود: مازندران قطب وزنه برداری ایران و جهان به شمار می رود. بنابراین توقع داریم که فدراسیون مثل همیشه نگاه ویژه ای به استان مستعد مازندران داشته باشد. من و همکارانم در استان مازندران همگام با فدراسیون حرکت می کنیم و هر کاری بتوانیم انجام می دهیم تا باری را از دوش فدراسیون برداشته شود.
 
 علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری در خصوص تعاملات دوسویه هیأت استان و فدراسیون وزنه برداری گفت: مازندران برای فدراسیون وزنه برداری پایگاه مهم و ارزشمندی است. تنش های موجود در استان را با مدیریت خوب مدیر کل محترم به فرصت تبدیل شده است و این اهمیت بسزایی دارد. امیدواریم مازندران دوباره به شرایط آرمانی خود در سال های گذشته بازگردد.
 
با توجه به برنامه های حمایتی فدراسیون در خصوص تجهیز سخت افزاری هیأت ها رئیس فدراسیون مجوز انتقال 2 ست کامل تجهیزات وزنه برداری را به استان مازندران صادر کرد.
 
رییس فدراسیون در این دیدار افزود: فدراسیون مثل همیشه حامی استان های توانمند و مستعد است و فدراسین بعنوان یک قطب ارزشمند داخلی از استان مازندران حمایت می کند و نگاه ویژه ای به وزنه برداری استان دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار