دبیر اجرایی اجلاس آساهیل:
تابناک: دبیر اجرایی اجلاس آساهیل گفت: اجلاس بین‌المللی آساهیل با حضور رئیس دانشگاه آزاد ‌که به عنوان نایب رئیس آساهیل و مسئول کمیته مالی انجمن موسسات جنوب شرق آسیا انتخاب شده در هتل عباسی اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 20 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، پیام نجفی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران رسانه‌های گروهی، با بیان اینکه این کنفرانس از جهات علمی پژوهشی بسیار مهم است، اظهار داشت: میزبانی این اجلاس پس از سال‎ها نصیب جمهوری اسلامی ایران شد و سبب افتخار است که در اصفهان برگزار می‌شود.

وی گفت: انجمن موسسات آموزش عالی جنوب شرق آسیا بزرگ‌ترین انجمن دانشگاهی غیر دولتی دنیا است که در آن نزدیک به200 دانشگاه عضو هستند.

دبیر اجرایی اجلاس آساهیل با اشاره به اینکه دانشگاه‌های غیر دولتی در این انجمن به مراتب از دانشگاه‌های کشور ما سطح بالاتری دارند افزود: ما در این اجلاس میزبان وزاری علوم و روسای ارشد این دانشگاه‌ها هستیم که قرار است در سخنرانی هایشان از تجربیات دانشگاهی و آموزشی کشورهای خود بگویند.

حامد کیانی مسئول دبیرخانه اجلاس آساهیل نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه نزدیک به 100 رئیس دانشگاه و معاونان آن‌ها و همچنین20 نفر از سفرای کشورهای عضو انجمن به ایران سفر می‌کنند، گفت: در روزی که کنفرانس به صورت حرفه‌ای برگزار می‌شود مجموعه مقالات پذیرفته شده در سالن‌های امیرکبیر دانشگاه‌ خوراسگان و دیگر سالن‌های دانشگاه به صورت موازی ارائه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: افتتاحیه یکم خرداد ماه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر بوده و اختتامیه بعد از ظهر روز دوم است.

مسئول دبیرخانه اجلاس آساهیل با بیان اینکه روز جمعه هیئت مدیره آساهیل در هتل عباسی گردهمایی دارند، گفت: این جلسه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان نایب رئیس آساهیل و مسئول کمیته مالی انجمن موسسات جنوب شرق آسیا انتخاب شده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در روز سوم مهمانان توسط ‌استانداری و هیئت گردشگری اصفهان تور بازدید از شهر را خواهند داشت خاطرنشان کرد: برای این تور از 12 راهنما که عضو انجمن جهانگردان اصفهان هستند، استفاده می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار