تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، باعث سرکوب توطئه‌های دشمن است.
کد خبر: ۳۷۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 05 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه ویژه برنامه‌ریزی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: دهه فجر یادگار مجاهدت‌های 15 ساله امام راحل عظیم الشأن و شهدا است.

وی با اشاره به انقلاب‌های رخ داده در بسیاری از کشورها، تصریح کرد: انقلاب در بسیاری از کشورها، از جمله مصر، لیبی و سودان تحولی ایجاد نکرد و بالعکس انقلاب جمهوری اسلامی ایران که انفجار نور بود، باعث ایجاد تحولی عظیم گردید.

استاندار حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را عاملی برای سرکوب توطئه‌های دشمن دانست و گفت: ملت انقلابی ایران با حضور در 22 بهمن نشان می‌دهند که در صحنه‌های مختلف برای دفاع از دین، نظام و انقلاب خود همواره حضوری دشمن شکن خواهند داشت.

وی افزود: حزب دموکرات در آمریکا خواهان تعامل است ولی حزب جمهوری، خواهان دفاع است.

سلیمانی دشتکی با اشاره به منصوب شدن ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا، تصریح کرد: ایران با افکار صهیونیستی ترامپ ممکن است در آستانه تهدیدات و وقایع بزرگی قرار بگیرد که در این زمان دولت و مردم باید همدلی و وحدت خود را با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهند.

وی ضمن تشکر از زحمات و اقدامات دستگاه‌های اجرایی در خصوص اجرای برنامه‌های دهه فجر، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید اطلاع‌رسانی گسترده و وسیعی برای برگزاری با شکوه راهپیمایی 22 بهمن به عمل آورند.

سلیمانی دشتکی افزود: به مناسبت حادثه اسفناک حادثه پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش‌نشانان، شایسته است تعدادی از آتش‌نشانان استان با لباس فرم در راهپیمایی شرکت کنند.

استاندار در پایان خاطرنشان کرد: سازمان‌های مربوطه از جمله امور برق، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها به منظور ایجاد بالابر و تهیه مکان‌های مربوطه برای فیلمبرداری با صدا و سیما همکاری لازم را به عمل آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار