مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: تلاش زیادی درحال انجام است که مدرسه ها توسعه پیدا کند و در همین راستا حدود 700 کلاس درس با همت خیرین و نوسازی مدارس ساخته شده است.
کد خبر: ۳۷۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 05 February 2017

علیرضا نخعی در جمع خیرین مدرسه ساز افزود: بیش از 500 مدرسه در استان در حال ساخت است که نیمی از آن را خیرین می سازند و ما مرهون اندیشه ناب و پاک خیرین گرانقدر هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه بیان کرد: هرکشوری که توسعه پیدا کرده از شرق تا غرب عالم، اول مدرسه های آن کشورها رونق و توسعه پیدا کرده است.

نخعی خیرین مدرس ساز را جهادگری عرصه علم دانست و افزود: جهادگران عرصه علم کسانی هستند که با مال و جان خود در این عرصه فعالیت میکنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: خیرین مدرسه ساز نقش مهم و ارزنده ای در کاهش مشکلات فضاها، تجهیزات و امکانات آموزشی کشور دارند.

وی اظهار کرد: دولت هرکاری که می توانسته برای مدرسه سازی انجام داده است، اما عمق محرومیت این استان تلاش جهادگونه ای را می طلبد.

نخعی خاطرنشان کرد: مشارکت خیرین در مدرسه سازی استان بیش از 500 میلیارد ریال است و ماهیت آموزش و پرورش به نوعیست که همه باید کمک کنند تا به اهداف آموزشی خودمان برسیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: دولت نسبت به استان سیستان و بلوچستان نگاه عملیاتی ویژه ای دارد که از آن جمله سهمیه استخدام ویژه به این استان است.

وی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز نقطه قوت و فرصت استثنایی برای نظام آموزشی کشور هستند افزود: در صورت استفاده بهینه از این فرصت مهم می توان شاهد گسترش روزافزون فرهنگ خیرخواهی و نیک اندیشی در کشور بود.

نخعی اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز استان به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای مردمی تاکنون خدمات ارزنده ای را به نظام آموزشی ارائه کرده است.

وی گفت: اثربخشی هر چه بیشتر نظام آموزشی، ارتقای روزافزون علم، دانش و فرهنگ در جامعه و گسترش عدالت آموزشی از جمله نتایج مهم تلاش خیرین مدرسه ساز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار