در پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر سه فیلم طعم شیرین خیال،خانه دختری و نزدیکتر در شیراز اکران خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۹ 09 February 2015
به گزارش یکشنبه ایرنا،فیلم کمدی طعم شیرین خیال به کارگردانی کمال تبریزی،تهیه کنندگی محمدعلی حسین نژاد و بازیگری شهاب حسینی،نازنین بیاتی،نادرفلاح،نازنین فراهانی،پریوش نظریه،مهدی حسینی بجستانی و عیسی یوسف پور در ساعت 20 :30 در سینما سعدی و 18 و 30 در تالار حافظ اجرا می شود.

خلاصه داستان از این قرار است که شیرین ماجرای آشنایی خود وخانواده اش باکسی که قراراست به خواستگاری او بیاید را برا ی تماشاگر روایت می کند.

'طعم شیرین خیال' با نام قبلی 'دردسرهای شیرین' جدیدترین فیلم کمال تبریزی پس از فیلم های 'یک تکه نان'،'همیشه پای یک زن در میان است'، 'پاداش'، 'خیابان های آرام' و 'طبقه حساس' در مقام کارگردان است.



***فیلم خانه دختر به کارگردانی شهرام شاه حسینی ،نویسندگی پرویز شهبازی و بازیگرای حامد بهداد، پگاه آهنگرانی، باران کوثری، رعنا آزادی ور، بابک کریمی، بهناز جعفری، محمدرضا هدایتی، نسیم ادبی، امیر علی نبویان، پردیس احمدیه، رویا تیموریان، نادر فلاح و مانی شاه حسینی در ساعت ساعت 16 در سینما سعدی اکران می شود.

خلاصه فیلم از این قرار است که مرتضی قصد دارد خانه کوچک شان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند.

خانه دختر چهارمین فیلم سینمایی شهرام شاه حسینی پس از فیلم های «کلاغ پر» ، «زن ها فرشته نیستند» و «آقای هفت رنگ» است.



***فیلم اجتماعی نزدیکتر به کارگردانی مصطفی احمدی،تهیه کنندگی سپهر سیفی وبازیگری پارسا پیروزفر، پگاه آهنگرانی، نازنین فراهانی، محمد بحرانی، شیرین یزدانبخش، فراز مدیری، ستاره اسکندری در ساعت 18 و 30 تالار حافظ و 20 و 30 سینما سعدی اکران می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار