افتتاح شد:
کارفرما پروژه اداره کل راه و شهر سازی استان کرمانشاه است که نظارت آن توسط مهندسین مشاور پیشگام راه زاگرس و پیمانکاری شرکت پی سازان کلهر زاگرس انجام شده است.
کد خبر: ۳۷۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶ 07 February 2017
؛ابه گزارش خبرنگار تابناک سدالله رازانی در افتتاح پروژه تکمیل قطعه ۶بزرگراه اسلام آباد غرب-قصرشیرین گردنه پا طاق اظهار داشت: طرح های زیر بنایی  و اشتغالزا و تولیدی در شهرستان های اسلام آباد غرب و دالاهو افتتاح شد و بخش جاده ای سیستم که نقش زیر ساختی دارد و تسهیل گر رفاه مردم در عبور ومرور آنان است.
وی با بیان اینکه وتحدهای تولیدی مستعدی درنیمه ی غربی استان وجود دارد، افزود:  هرچه از اسلام آباد به سمت نیمه ی غربی می آییم با اقلیم مناسب آب وهوای خوب و تجارت مرزی در این منطقه روبرو می شویم.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد:  امروزقطعه ای دیگر از بزرگراه کربلا افتتاح شدو به هفت روستا در شهرستان دالاهو گازرسانی شد چراکه بیش ترین جمعیت کشور را روستائیان تشکیل می دهند.
رازانی  ادامه داد:  استقلال زندگی روستایی و شهری از اهداف دولت است که ایجاد  واحد های تولیدی نیاز منطقه در حال اجرا هستند و تلاش می کنیم حداکثر استفاده از توان استان را داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار