استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:
استاندار آذربایجان شرقی از تزریق 944 میلیارد تومان نقدینگی و سرمایه در گردش به بخش تولید استان در سال جاری از محل تسهیلات رونق تولید و منابع داخلی بانک ها خبر داد.
کد خبر: ۳۷۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 08 February 2017
اسماعیل جبارزاده در جشنواره کارآفرینان، تعاون‌گران و کارگران نمونه استان، اعلام کرد: تا کنون 576 واحد تولیدی 400 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند که 240 واحد مربوط به واحدهای بخش کشاورزی و 336 واحد صنعتی است.

وی همچنین گفت: در همین مدت بانک های استان از منابع داخلی خود به 481 واحد تولیدی 223 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده و با استمهال 320 میلیارد تومان از تسهیلات خود موافقت کرده اند.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تحقق شعارها و آرمان های انقلاب و پیروی از راه شهدا تاکید کرد و گفت: فعالیت در صحنه تولید هم ارزش با حضور در صفوف مبارزه است.

وی با بیان این که دولت یازدهم خود را رقیب تولیدکننده و بخش خصوصی نمی داند بلکه تسهیل کننده امور تولید است، اظهارکرد: موانع تولید با کمک فکری فعالان این عرصه در حال برداشته شدن است.

جبارزاده به حضور مدیران استان در شهرستان ها و شهرک های صنعتی اشاره کرد و گفت: با مشکلات تولید کننده ها آگاهیم و خود را مسوول حل مشکلات می دانیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار