مسئول خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان:
مسئول خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت:هدف ما توجه به دانش آموزان مستعدو ترویج فرهنگ زندگی اسلامی است که در قالب کتاب به دانش آموزان معرفی کرده ایم وبااین شرایط 17 مدرسه شاخص حائز رتبه ی برتر در کشور هستد
کد خبر: ۳۷۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 08 February 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه،  پیش از ظهر امروز الهه مرادی  در نشست دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با حضور  نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اظهار داشت:  ۱۸۰ مدرسه در مقاطع اول و دوم متوسطه در طرح عضو گیری دانش آموزان در اتحادیه انجمن های اسلامی ساماندهی شده اند.
وی با بیان اینکه هفت قرارگاه آموزشی در دویست مدارس فعال هستند که پنج قرارگاه در کرمانشاه دو قرارگاه دیگر در شهرستان های سرپل ذهاب و صحنه فعالیت دارند،  افزود:  از جمله اقدامات این اتحادیه برگزاری طرح هادیان کرمانشاه در استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام است.
مسئول خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت:  برگزاری این طرح به منظور غربالگری مدیران و ورود مربیان برای ورود به قرارگاه ها ومدارس برای جذب و پاسخ گویی به نیازهای دانش آموزان دختر است. 
وی ادامه داد:  حضور منظم ومنسجم در برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی و برقراری ارتباط با خواهران و مربیان در شهر ستان به منظور شناسایی دانش آموزان نخبه است.
مرادی با اشاره به اینکه ارتباط  و تعامل با بسیج جامعه ی زنان و حوزه ی علمیه خواهران و  جزو برنامه های اتحادیه بوده است،   تصریح کرد:  هم چنین با تشکیل خیمه ی معرفت در پاسخگویی به نیازها و مسایل دانش آموزان دختر با اساتید زن در دانشگاه ار تباط برقرار کرده ایم.
وی افزود:  با دعوت از هیئات شاخص استان  هیئت انصار المهدی  خواهران را در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان متناسب با نیازهای دختران برپا کرده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار