نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی:
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گفت: انقلاب اسلامی در دنیا بی نظیر و زبانزد همگان است.
کد خبر: ۳۷۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 08 February 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه،  امروز حجت الاسلام علی اکبری در جمع اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری اظهار داشت:  متقین کسانی هستند که با توجه به  فردا زندگی می کنند و از اعمال و کردار خود مراقبت می کنند. 
وی گفت:  یاد معاد ما را به جاودانگی زندگی در آخرت باورمند می کند که این دنیا دوران تصمیم گیری و انتخاب است و در روز حساب ما نتیجه ی کار خود را می بینیم.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی تصریح کرد:  امروز جریان غافل بشری در مقابل اندیشه ی معاد  است و شیطان صفتانی که ذهن بشر را به دنیا مشغول کرده و برای پیش برد هدف های خود از آنان  بهره کشی می کنند.
اکبری ادامه داد:  این جریان آینده را در برابر چشم انسان مبهم کرده و آنان را گرفتار دنیا کرده اند و هنگامی که فرد سرگرم لهو و لعب  دنیا شد ظرفیت های وجودی  و استعدادهای معنوی اش از بین می رود.
وی دنیا را برای پرهیزگاران لذت بخش دانست و افزود:  آنان با باور قدرت الهی خود را در حضور خدا تصور کرده و با داشتن باطنی آرام بهشت در قلبش است.
این مسئول عنوان کرد:  در مقابل پرهیزگاران کسانی قرار دارند که همواره سرگردان،خسته و ناامید هستند و هر چه تلاش می کنند بیش تر ناامید شده اما پرهیزگاران با گذشت عمرشان مطمئن تر و فعال تر می شوند.
حجت الاسلام اکبری ماه بهمن را بهترین ماه ملت دانست و خاطر  نشان کرد:  بهمن ماه نوید استقلال، دین مداری و بازگشت به خویش است که امام خمینی (ره) با ایمان عمیق به خدا و اختیار تقوا کاملا زندگی خویش را مطابق خواست خدا قرار داد ونظام الهی را در کشور حاکم کرد.
نماینده رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گفت:  ملت ما به علت ارادت به خاندان پیامبر(ص)  آمادگی داشتند  از  بیداری سال ۴۲ تا پیروزی انقلاب در سال۵۷ نظام الهی را در کشور برپا کنند.
وی خاطر نشان شد:  ناظران بین المللی انقلاب ایران بی نظیر و چشم گیر برشمردند که این نهضت بزرگ و خورشید سان بر جهان امروز تابیده که از هر نمونه ی انقلاب های دیگر متمایز است.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره)  از قدرت های عالم نمی هراسید،  اضافه کرد: شجاعت امام  به خاطر ایمان به خدا است و در همان اول انقلاب که توان دفاعی و نظامی در حداقل ممکن بود  ایشان فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
او گفت:  این گفته ی امام در حالی بود که از حیث سیاسی و روابط بین المللی با با شرایط امروز قابل مقایسه نبود و اکنون مقام معظم رهبری همان شجاعت و همت امام را  دارد.
اکبری با اشاره به شهادت چندین هزار معلم و دانش آموز در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب،  متذکرشد:  مردم کرمانشاه در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی از خود رشادت های فراوانی نشان دادند  بنا به فرموده ی رهبری چهره ی زیبا و سینه ی ستبر جمهوری اسلامی ایران است.
وی گفت:  دویست نفر از مردم کرمانشاه هنگام مبارزه با رژیم شاهنشاهی برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی  در دی ماه سال۵۷شهید شدند  و در دوران دفاع مقدس نیز بیش از ده هزار نفر در این استان نه چندان پهناور به شهادت رسیدند.
اکبری با اشاره به اینکه کرمانشاه  با داشتن بانوان شهید و جانباز در جایگاه خوبی قرار دارد،  عنوان کرد:  وجود بانوان شهید و جانباز برای بانوان  این شهر افتخار است که دختران کرمانشاهی باید حافظ و ادامه دهنده ی راه آنان باشند.
وی  گفت:  اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی به فرمان امام خمینی در همان سال های اول انقلاب تاسیس شد که در تربیت دانش آموزان متعهد برای آموزش و پرورش زینت است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار