در هفته بيست و يكم ليگ برتر صورت مي‌گيرد
حميد حاج‌ملك به همراه سجاد طوری به عنوان كمك اول، علی دودانگه به عنوان كمك دوم و علی بای به عنوان داور چهارم، جدال تيم‌هاي فراري از سقوط را در قم قضاوت مي‌كند.
کد خبر: ۳۷۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 08 February 2017
به گزارش تابناک قم، موقعیت حساس و خطرناک هر دو تیم صبای قم و سیاه‌جامگان خراسان در شرایط فعلی جدول رده‌بندی مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، اهمیت مصاف شاگردان عبدالصمد مرفاوی در صبای قم با شاگردان خداداد عزیزی در سیاه‌جامگان خراسان را افزایش می‌دهد.

این دو تیم در ششمین هفته از دور برگشت مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که آخرین بار در هفته ششم لیگ شانزدهم در ورزشگاه ثامن مشهد برابر یکدیگر به میدان رفتند و در آن مسابقه دو تیم به تساوی دو بر دو دست یافتند.

فاصله یک امتیازی صبای قم با سیاه‌جامگان خراسان

دو تیم صبای قم و سیاه‌جامگان خراسان در حالی روز پنجشنبه 21 بهمن ماه در ورزشگاه 10 هزار نفری یادگار امام  قم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که در حال حاضر تیم سیاه‌جامگان خراسان یک امتیاز بیشتر از صبای قم دارد و در مکان چهاردهم ایستاده و صبا تیم پانزدهم جدول است.

دو تیم در هفته بیست و یکم بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم در حالی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که این بازی برای آنها حکم مرگ و زندگی را دارد و چنانچه صبا بازی را ببرد به رتبه‌ بالاتر صعود می‌کند جایگاه شاگردان خداداد عزیزی را می‌گیرد و در صورتی که سیاه‌جامگان خراسان برنده شود فاصله خود را با صبا افرایش خواهد داد و البته نتیجه تساوی به نفع دیگر رقبای آنها است.

سومین قضاوت حاج‌ملک برای بازی‌های صبا در لیگ شانزدهم

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در آستانه آغاز هفته سوم از دور برگشت شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌ فارس، اسامی داوران دیدار حساس عصر روز 21 بهمن بین تیم‌های فوتبال صبای قم و سیاه‌جامگان خراسان را اعلام کرد.

در حالی که دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و سیاه‌جامگان خراسان از هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر از ساعت 15 به میزبانی صبای قم برگزار می‌شود، این دیدار را حمید حاج‌ملک قضاوت می‌کند و صبا یازدهمین بازی خانگی این فصل را برابر رقیب مشهدی خود برگزار می‌کند، در حالی که حاج‌ملک در هفته دوم دیدار صبای قم و پیکان را در تهران و در هفته هجدهم مصاف صبای قم با ماشین‌سازی را در تبریز قضاوت کرده است.

تلاش صبای قم برای کسب چهارمین پیروزی

تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان خراسان و صبای قم تنها با اختلافی یک امتیازی در جدول رده‌بندی لیگ برتر این فصل، از یکدیگر فاصله دارند و در صورتی که هر یک از دو تیم موفق به شکست تیم مقابل شود، در صورت غفلت تیم پدیده، امکان صعود تا رتبه سیزدهم جدول را دارد.

در حال حاضر ماشین‌سازی تبریز با هشت امتیاز شانزدهم و تیم آخر جدول است، صبای قم با 16 امتیاز رتبه پانزدهم را در اختیار دارد، سیاه‌جامگان خراسان با 17 امتیاز چهاردهم است و پدیده خراسان نیز با 19 امتیاز در رده سیزدهم خطر سقوط را احساس می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار