" ذوب‌آهن همیشه در برابر نفت موفق بوده است"
سرمربی سابق تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: مجموعه ذوب‌آهن به اندازه‌ای قوی عمل می‌کند که حواشی و اتفاقات روز آخر لیگ در مسیر موفقیت آن‌ها خللی به وجود نمی‌آورد.
کد خبر: ۳۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ 21 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان، منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با تبریک به مجموعه ذوب‌آهن برای کسب سهمیه آسیا اظهار داشت: مدیریت باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران ذوب‌آهن در کنار هم عامل اصلی موفقیت این تیم در لیگ چهاردهم بودند.

وی افزود: این تیم در نیم‌فصل نخست شرایط سختی داشت اما در نیم‌فصل دوم با باور و اعتماد متقابل مدیریت، کادر فنی و بازیکنان کم کم مسیر موفقیت را آغاز کردند و در نهایت به رده‌های بالای جدول صعود کردند.

سرمربی سابق تیم ذوب‌آهن اصفهان با اشاره دیدار این تیم در فینال جام حذفی گفت: ذوب‌آهن همیشه در برابر تیم نفت موفق عمل کرده و با شرایط خوبی که این تیم در حال حاضر دارد قهرمانی در جام حذفی دور از دسترس نیست.

وی به اتفاقات روز آخر لیگ برتر اشاره و بیان کرد: مجموعه ذوب‌آهن به اندازه‌ای قوی عمل می‌کند که حواشی و اتفاقات روز آخر لیگ در مسیر موفقیت آن‌ها خللی به وجود نمی‌آورد.

ابراهیم‌زاده تصریح کرد: ذوب‌آهن کادر فنی بسیار خوبی دارد و به طور قطع تمام مسائل را برای فینال بررسی می‌کنند و در صورت حمایت تماشاگران مشکلی برای پیروزی در این دیدار و حضور پرقدرت در آسیا نخواهند داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار