با حضور تولیت آستان قدس رضوی:
همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آئین کلنگ زنی و آغاز عملیات عمرانی مجموعه مسکونی رضوی زوج‌های جوان بیرجند در مساحتی بالغ بر 30 هزار متر مربع و با حضور تولیت آستان قدس ر ضوی برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 11 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،عضو مجلس خبرگان رهبری در حاشیه این مراسم، با اشاره به تاثیرات مثبت تسهیل امر ازدواج در جامعه، گفت: تسهیل و فراهم آوردن شرایط ازدواج برای جوانان یکی از موثرترین راهکارها برای کاهش و پیشگیری از معضلات و مشکلات اجتماعی است.
عضو شورای حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه قطعا این مجموعه ها پاسخگوی تمام نیازهای زوج های جوان کشور نخواهد بود، اظهار کرد:‌ آستان قدس رضوی به میزان توان خود در این عرصه ورود پیدا کرده و امیدواریم با مشارکت مردم و خیراندیشان جامعه بتوانیم این پروژه را در شان مردم شریف ایران اسلامی تکمیل و پروژه های مشابهی در نقاط محروم کشور آغاز کنیم.
وی مشارکت آحاد مردم را یکی از ملزومات نهضت کمک رسانی به محرومان معرفی و اضافه کرد: حضور و همراهی مردم برای موفقیت در هر موضوعی یک اصل کلیدی است و امیدوار هستیم همان‌گونه که در پروژه زائر شهر مشهد مردم شریف مشارکت خوبی داشتند، در این پروژه نیز که متعلق به حضرت رضا علیه السلام بوده و قرار است در آن زوج های جوان متدین و محروم اسکان یابند، همراهی داشته باشند.
تولیت آستان قدس رضوی در پایان بار دیگر از آحاد مردم جامعه برای همکاری و همراهی در احداث این مجموعه مسکونی در قالب نذر، وقف و سایر نیات حسنه دعوت کرد.
درخور اشاره است؛ افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در بیرجند از دیگر برنامه‌های تولیت آستان قدس رضوی در سفر دو روزه به استان خراسان جنوبی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار