کد خبر: ۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲ 09 February 2015

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگردگفت: روزانه هزارو 200 نفربا قطار هشتگرد- تهران جابه جا می‌شوند.
محمد رضا توکلی اظهار کرد: درحال حاضر قطارهشتگرد- تهران در چهارنوبت رفت و چهار نوبت برگشت به مسافران خدمات‌رسانی می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: ظرفیت این قطار300 نفر است و درمجموع روزانه هزار و 300 نفر با ریل یاس هشتگرد- تهران جابه جا می‌شوند.
توکلی افزود: بدون شک سفر با این قطار تاثیر به سزایی در کاهش ترافیک  مسیر هشتگرد به تهران دارد و به نسبت سفر با خودروهای شخصی از ایمنی بالایی نیز برخوردار است.
به گزارش ايسنا این مسئول گفت: متاسفانه این ناوگان درحال حاضر تنها از 12 درصد ظرفیت خود استفاده می‌کند و اگر مردم علاقه‌ای به سفربا این قطار نداشته باشند ناچار به متوقف کردن روند مسافرگیری آن خواهیم بود.
توکلی تاکید کرد: امروز مردم درتمامی کشورهای توسعه یافته برای سفرهای بین شهری خود از سیستم ریلی استفاده می‌کنند .
وی ادامه داد: اگر به طور میانگین هر یک از مسافران این قطار به جای استفاده از خودروهای شخصی خود که غالباً تک‌سرنشین هم هستند از قطار استفاده کنند، هزارو 200 خودرو از اتوبان کم می‌شود.
مدیر عامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد ابراز کرد: اصحاب رسانه باید اطلاع‌رسانی بهتری درخصوص معرفی قطار هشتگرد- تهران داشته باشند تا پتانسیل‌های این سیستم به فعلیت برسد.
وی دربخش دیگری ازصحبت‌های خود به برنامه‌ریزی برای افزایش سرانه فضای سبزساکنان هشتگرد جدید اشاره کرد و گفت: بنا شده یک سوم ازآب تصفیه خانه آب و فاضلاب این شهر به افزایش فضای سبز اختصاص یابد.
توکلی درپایان به مشکل تامین آب ساکنان شهرجدید هشتگرد نیز اشاره کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب متولی این امر است و باید اقدامات لازم جهت رفع این مشکل را عملی سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار