مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه گفت: تلاش ها و خدمات دهی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه اعم از بهره برداران بخش خصوصی و ملکی در رزوهای بارش برف در معابر شهر ارومیه قابل تقدیراست
کد خبر: ۳۷۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 13 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

ب  ناصر سعید آبادی بیان کرد: فعالیت بی وقفه رانندگان و بهره برداران بخش خصوصی و ملکی ناوگان اتوبوسرانی ارومیه و تلاش نیروهای خدمات فنی سازمان برای خدمات دهی به شهروندان به ویژه در روزهای سرد و برفی فصل زمستان موجبات رضایتمندی مدیران شهری و شهروندان را فراهم ساخت که این تلاش ها قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه اتوبوس های بخش خصوصی و ملکی هر روز از ساعت 6 صبح تا 20 شب بصورت مداوم  در امر جابجایی مسافران شهری فعالیت  می کنند، اظهار کرد:  پیرو اطلاعیه های پیش بینی وضعیت هوا و احتمال بارش برف، تمامی ناوگان اتوبوسرانی و همکاران بازرسی و ستادی به حالت آماده باش کامل در می آیند.

وی افزود:  تعدادی از همکاران خدمات فنی و برنامه ریزی و رانندگان به لحاظ دسترسی سریع در حداقل زمان ممکن و امکان حضور در خطوط بصورت شیفت شبانه آماده در محل تعمیرگاه واحد حرکت مستقر می گردند.

 سعید آبادی با تشریح اینکه روشن نمودن اتوبوس ها به لحاظ دیزلی بودن در روزهای سرد و برفی به دلیل انجماد سوخت و پمپ های بادی بسیار مشکل  است، ادامه داد:  رانندگان اتوبوس ها با تحمل تمام سختی ها و مشکلات به کار انداختن اتوبوس ها و آماده سازی آن از ساعت 6 صبح روزهای سرد و زمان بارندگی های سنگین برف در معابر و خطوط آماده و به شهروندان ارائه خدمات می کنند.

وی با اشاره  مشکل سیستم گرمایشی اتوبوس ها و عدم دسترسی بعضی از شهروندان در شهرکهای اقماری به خدمات اتوبوس در روزهای برفی، بیان کرد:   با توجه به سیستم مکانیکی اتوبوسها گاها پمپ باد و حتی لوله های هدایتی سیستم گرمایشی به جهت طول لوله ها دچار یخ زدگی می شود که در باز و بسته کردن دربها و روشن شدن سریع سیستم گرمایشی مشکلاتی ایجاد می کند.

سعید آبادی گفت:  بازرسان سازمان بطور مستمر به ویژه در روزهای سرد و برفی سیستم گرمایشی اتوبوس ها را دقیق کنترل و در صورت بروز ایراد فنی نسبت به رفع سریع آن اقدام می کنند.

وی با اشاره به عدم تردد اتوبوس ها در بعضی از نقاط و شهرک های اقماری اطراف ارومیه در روزهای بارنگی برف و یخبندان، بیان کرد:  شهروندان مطلع هستند که وجود سربالایی و یخ زدگی معابر مانع از امکان تردد اتوبوس در بعضی از خیابانها می شود که در این موارد نیز هماهنگی سریع با همکاران خدمات شهری بعمل می آید تا با بازگشایی مسیر،  اتوبوسها توانایی تردد در منطقه را داشته باشند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه  در پایان از تمامی رانندگان زحمتکش ناوگان اتوبوسرانی ارومیه و کلیه همکاران بازرسی و خدمات فنی سازمان تقدیر و تشکر نمود و رضایتمندی شهروندان و مدیران شهری در خدمات رسانی مطلوب ناوگان اتوبوسرانی را بهترین دستاورد سازمان دانست .

وی ابراز امیدواری کرد با با نوسازی و توسعه ناوگان اتوبوسرانی ارومیه شاهد  خدمات دهی هرچه بهتر و شایسته شهروندان در آینده نزدیک خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار