رضا موزونی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، گفت: همه ی شهرستان های استان و برخی از بخش های شهرستان ها دارای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.
کد خبر: ۳۷۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 14 February 2017
رضا موزونی در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه گفت:  ۳۶هزا نفر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان هستند که امسال به مناسبت دهه ی مبارک فجر برنامه های متنوعی را در سطح استان برگزار کردند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمانشاه با بیان   این که مرکزبه عنوان مسئول کمیته کودک در دهه فجر درسطح استان فعالیت های خوبی داشته است، افزود:  ویژگی برنامه های این دوره مشارکت بچه ها در اجرای برنامه ها بود.
وی گفت:  در اجرای برنامه های امسال کوچه ای به اسم  انقلاب ایجاد کردیم  که قبل از ورود بچه ها به سالن با شعارهای زمان انقلاب آشنا می شدند  که همه ی کارها  توسط بچه ها انجام گرفت.
موزونی با اشاره به اینکه از جمله اقدامات دیگر ما اجرای تئاتر با موضوع انقلاب و نمایش عروسکی سلفی با گل با موصوع فضای مجازی و آسیب های آن بود،  عنوان کرد: اجرای سرود توسط بچه ها قصه گویی کوپک پنج ساله جزو برنامه های  دیگر کانون بود.
این مسئول گفت:  نظیر این برنامه ها در ۳۶مرکز  در سطح استان انجام شد که پیش بینی شده بود که ۱۴هزتار نفر از کودکان ونوجوانان در این برنامه ها شرکت کنند.
وی ادامه داد:   ویژگی برنامه امسال  معرفی کتاب با موضوع انقلاب ویژه کودکان و نوجوانان و نقد وبررسی آن در تریبون بود که  در  کنارنمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه کلاس های آموزش سفالگری، پرچم سازی، کارت پستال سازی و.... برگزار که بخش عمده فعالیت های ما در دهه فجر امسال بود.
گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار