کد خبر: ۳۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 22 May 2015
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) ساوجبلاغ گفت: 100 جوان برتر در جشنواره حبیب امام و رهبری معرفی شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، شاپور قاسمی ظهر امروز در حاشیه همایش تجلیل از جوانان برگزیده جشنواره حبیب امام و رهبری در ساوجبلاغ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره قرآنی هنری، فرهنگی و ورزشی یادواره حبیب امام و رهبری با معرفی 100 برگزیده از جوانان و نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان ساوجبلاغ امروز به کار خود پایان داد.
وی بیان داشت: مرحله استانی و شهرستانی این دوره از جشنواره یادواره حبیب امام و رهبری با اجرای مسابقه در رشته‌های حفظ، ترتیل، صوت، اجرای سرود و نهج‌البلاغه بود که در سال 93 موفق به کسب مقام برتر در این رشته‌ها شدند.
قاسمی افزود: این مسابقات با هدف شناسایی و استعدادیابی خانواده‌های مددجویی، نظریه مختلف قرآنی، تشویق و ترغیب مددجویان جهت شرکت در فعالیت‌های قرآنی، ایجاد روحیه نشاط معنوی در خانواده‌های مددجوی تحت حمایت، گسترش اعتلای فرهنگ قرآنی در جامعه و... برگزار شد.
این مقام مسئول ادامه داد: دراین جشنواره مسابقات قرآنی در قالب رشته‌های ترتیل و حفظ قرآن کریم ویژه مادران و دختران بازمانده از تحصیل، دانشجویان دختر محصل و فارغ‌التحصیل و قرائت قرآن به شیوه صوت ویژه دانشجویان پسر برگزار شد.
وی ادامه داد: دیگر رشته‌های مسابقه در این جشنواره اجرای مسابقات سرود و نهج‌البلاغه ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان پسر و دختر علاقه‌مند بود که برگزیدگان مرحله استانی جشنواره موفق به دریافت جایزه شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار