همزمان با ایام‌الله دهه فجر و با حضور رئیس فدراسیون والیبال، ‌خانه والیبال اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵ 09 February 2015

به گزارش خبرگزاری فارس، در مراسمی که عصر امروز در خانه والیبال اردبیل واقع در شهرک کوثر این شهر برگزار شد، رئیس هیئت والیبال استان اردبیل اظهار کرد: خانه والیبال برای اولین بار و بعد از سال‌ها چشم انتظاری ورزشکاران در سالنی به مساحت یک‌هزار و 623 مترمربع و با هزینه‌کرد هفت هزار میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

نادر فلاحی تصریح کرد: سالن اصلی به مساحت 650 مترمربع و در ابعاد 36 در 24 احداث شده و برای ورزشکاران این رشته ورزشی آماده شده است.

وی با قدردانی از حضور رئیس و دبیر فدراسیون والیبال در مراسم افتتاح خانه والیبال گفت: رشته والیبال با توجه به اینکه این استان در لیگ‌های کشوری سهمیه و جایگاهی ندارد، وضعیت مطلوب و مناسب نیست و ما خواستیم براساس واقعیت‌ها و داشته‌هایمان در این رشته با برنامه‌ریزی حرکت‌هایمانرا انجام دهیم تا در چهار سال برنامه‌ریزی بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

رئیس هیئت والیبال استان موفقیت تیم ملی را در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی یک ظرفیت و توان بسیار بالا برای رشد و تعالی والیبال و بها دادن به این رشته ورزشی اعلام کرد و افزود: با توجه ویژه ورزش و جوانان استان هیئت والیبال در بین 36 هیئت فعال استان اردبیل به لحاظ افزایش بیمه ورزشکاران، جذب آنها و همچنین بحث استعدادیابی در رتبه اول قرار دارد.

فلاحی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: هفت نفر از نوجوانان والیبال این استان به تیم ملی دعوت شده‌اند و ما در 9 ماهی که مسئولیت هیئت را عهده‌دار شدیم نسبت به سال گذشته صد درصد افزایش تعداد بیمه‌شدگان و والیبالیست‌های علاقمند را شاهد و ناظر هستیم.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی این خانه به عنوان یک سالن تخصصی در رشته‌ والیبال سعی و تلاشمان بر این است تا بتوانیم به برخی از خواسته‌های ورزشکاران خود پاسخ مثبت دهیم.

فلاحی ادامه داد: همزمان با راه‌اندازی خانه والیبال شاهد برگزاری مسابقات لیگ استانی بانوان هستیم که امیدواریم لیگ آقایان نیز در روزهای آینده در این رشته ورزشی رقم بخورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما در بحث ارتقاء سطح مربیان خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی با کیفیت و توجه ویژه هستیم و تلاشمان بر این است تا از ظرفیت‌های استانی در توانمندسازی رشته ورزشی والیبال و آموزش مربیان، داوران و حتی افزایش مهارت ورزشکاران استفاده کنیم.

فلاحی همسایگی اردبیل را با کشور آذربایجان یادآور شد و افزود: ما نیازمند انجام مراودات بیشتر با کشور آذربایجان در برگزاری مسابقات و اردوهای مختلف هستیم که امیدواریم نتایج خوبی را نیز به همراه داشته باشد.

وی از مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و اسپانسرهای هیئت والیبال در حمایت از این هیئت در پیشبرد اهداف قدردانی کرد و نسبت به رشد همه‌جانبه والیبال در استان با همراهی مسئولان قول مساعد داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار