از ابتدای خرداد ماه؛
تابناک: ثبت نام از دانش آموزان پایه اول ابتدایی مدارس استان اصفهان از اول خردادماه سال جاری شروع شد.
کد خبر: ۳۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷ 23 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به آغاز شدن ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی بیان کرد: مدیر مدارس ابتدایی موظف هستند با رؤیت اصل شناسنامه صرفا از نوآموزان پایه اول متولدین نیمه دوم سال 1387 و نیمه اول 1388 ثبت نام موقت نمایند.

شهين جواني افزود: پس از ثبت اطلاعات فردي و خانوادگی نوآموز در سامانه و اخذ نوبت حضور درپایگاه سنجش، زمان حضور در پایگاه به شیوه مناسب به اولیاء دانش آموزان اطلاع رسانی می شود.

وی تاکید کرد: تاریخ اعلام شده برای حضور در پایگاه سنجش غیرقابل تمدید خواهد بود و ثبت نام نوآموز بدون ارائه تاییدیه از پایگاه سنجش کامل نخواهد بود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: اولیاي عزيز به همراه نوآموز در تاریخ اعلام شده جهت انجام مراحل سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی به پایگاه سنجش مراجعه نمایند.

وي افزود: نوآموزانی که در زمستان 1393 در طرح آزمایشی سنجش نوآموزان پیش دبستان شرکت نموده و کارت سلامت تایید شده از پایگاههاي سنجش دریافت نموده اند، نیاز به معرفی مجدد جهت انجام طرح سنجش نداشته و نسبت به ثبت نام آنان اقدام شود.

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: در صورت هرگونه شکایت در خصوص ثبت نام والدین می توانند به ستاد ثبت نام ناحیه مربوطه مراجعه کنند و یا با شماره 32229682 تماس حاصل نمایند.

سید معلمی افزود: همچنین سامانه پاسخگویی شکایات آموزش و پرورش shekayat.medu.ir هم آماده رسیدگی به شکایات در زمینه ثبت نام است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار