معاون حقوقی مجلس در امور استان ها گفت: استان کرمانشاه دارای مدیران توانمندی است که قابلیت بالایی برای رشد و ارتقای استان کرمانشاه دارند.
کد خبر: ۳۸۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 25 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، امیر رضا خادم  در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در تالار انتظار در جمع برخی از مسئولان اظهار داشت:  ارسلان حسینی در زنجان به عنوان یک مدیر کرمانشاهی سطح آن استان را بالابرد و مجتبی جوهری در کنار خود مدیران شایسته ای را تربیت کرده است.

معاون حقوقی مجلس درامور  استان ها با بیان اینکه  مدیر کل جدید در فضای ورزشی استان کرمانشاه رشد کرده است، افزود: به وی گفته ام که ظرفیت ورزش استان را   حفظ و توسعه دهد و از همه توانمندی خود برای جذب افراد مختلف استفاده کند.

وی ادامه داد:  مدیریت کلان استان باید با  حوزه های زیر بط  تعامل داشته  و دکتر رازانی به عنوان پدر استان در اجرای کارها با آنان همکاری لازم را داشته باشد.
خادم نمایندگان استان را علاقه مند به ورزش معرفی کرد و گفت: با توجه به کمبود اعتبار و بودجه توجه بیشتزی دراین زمینه لازم  که مدیر کل سابق در حوزه ی جوانان موفق بوده است.

وی با اشاره به اهمیت انجمن های مردم نهاد*سمن *  به عنوان. یک سازمام غیر دولتی، تصریح کرد: فعالان این انجمن در پیشرفت کشور و ایفای نقش مدیر  در آینده موثر هستند.

این مسئول متذکر شد:  مدیران ورزشی استان  اعتباراتی را باید به  حوزه ی بانوان  اختصاص دهند و  بنا به محدودیت پخش مسابقات بانوان در تلویزیون بیشتر باید از آنان حمایت کرد چرا که موفقیت بانوان دربرخی از حوزه ها بیشتر از مردان است.

وی در خاتمه گفت: با وجود مدیران بومی باید شاهد رشد و توسعه فعالیت جوانان در زمینه های مختلف ورزشی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار