تعداد ۸۱ نفر از اراذل‌واوباش شرور قم در روزهای اخیر شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر شدند. همچنین فرمانده انتظامي شهرستان قم از کشف بيش از دو هزار ادکلن خارجي قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۲ 26 February 2017
به گزارش تابناک قم، در راستای حفظ نظم عمومی و امنیت اجتماعی، با مشارکت ضابطان قضایی، تعداد 81 نفر از اراذل‌واوباش شرور قم در روزهای اخیر شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر شدند.

روابط عمومی دادستانی قم با اتمام حجت به حاملان سلاح سرد و بر هم زدگان نظم عمومی در قم هشدار داد: هرگونه حمل سلاح سرد و رفتارهای پرخطر اجتماعی بر هم زننده نظم و آرامش اجتماعی جرم محسوب می‌شود و عوامل بر هم زننده نظم عمومی در روزهای پایانی سال دستگیر و تا پس از تحویل سال جدید در بازداشت به سر خواهند برد.

کشف بيش از 2 هزار ادکلن خارجي قاچاق

فرمانده انتظامي شهرستان قم نیز از کشف بيش از دو هزار ادکلن خارجي قاچاق خبر داد.

هادی دیده ور اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه 10 جاده اراک حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.

به گفته وی در بازرسی از خودرو مذکور بیش از دو هزار ادکلن خارجی قاچاق با توجه به عدم ارائه مدارک لازم از سوی راننده خودرو، کشف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: نامبرده برای تحقیقات تکمیلی به همراه کالای مکشوفه تحویل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم شد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار