معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران گفت: در راستای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان و تأمین و ذخیره‌سازی ۹ قلم کالای ضروری، ۷۰ هزار تن برنج، ۱۵۰۰ تن خرما و ۳۰ هزار تن گوشت مرغ منجمد ذخیره‌سازی شد.
کد خبر: ۳۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 24 May 2015
به گزارش فارس، نعمت‌الله ترکی در حاشیه سومین جلسه تنظیم بازار استان تهران که با حضور دستگاه‌های ذیربط در خصوص ماه مبارک رمضان برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه در خصوص طرح ضیافت ماه مبارک رمضان تشکیل شده و در این جلسه وظایف بر عهده دستگاه‌های مختلف برای تامین کالاهای ضروری توزیع و نظارت نهاده شد.

وی افزود: در این جلسه کمیته تامین، توزیع و نظارت حضور داشت و هر کدام از دستگاه‌ها گزارش خاص خود را ارائه دادند.

وی با اشاره به اینکه 9 قلم کالا در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان گذاشته شده است، اظهار داشت: گوشت سفید، گوشت قرمز، خرما، نان، برنج، مواد لبنی و چند قلم کالای دیگر در این طرح ضیافت در نظر گرفته شده است.

ترکی افزود: در بخش تامین برنج 6 هزار تن برنج تأمین و آماده توزیع است و 10 هزار تن برنج دیگر نیز توسط شرکت تعاون روستایی ذخیره شده است.

وی با اشاره به اینکه در تأمین روغن نباتی نیز مشکلی نداریم، اظهار داشت: شرکت تعاون روستایی مکلف و ملزم شده است نسبت به تأمین خرما در ماه مبارک رمضان اقدام کند و تا کنون ذخیره‌سازی 1500 تن خرما نهایی شده است و با استان‌های تامین‌کننده از جمله کرمان نیز قرارداد آن منعقد شده است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان عرضه گوشت مرغ گرم را خواهیم داشت و 30 هزار تن گوشت مرغ منجمد نیز ذخیره‌سازی شده است که در موضوع قیمت‌گذاری ستاد تنظیم بازار کشور اقدام به قیمت‌‌گذاری خواهد کرد و در قالب فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع خواهد شد.

وی درباره نظارت بر کالاها در ماه مبارک رمضان نیز، اظهار داشت: تیم‌های ترکیبی از حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان، بازرسی صنوف و دیگر دستگاه‌های ذیربط در طرح بازرسی تشکیل خواهد شد و یک هفته قبل از ماه مبارک رمضان تا پایان ماه مبارک این بازرسی‌ها ادامه خواهد داشت.

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران، خاطر نشان کرد: بحث کیفیت کالاها در ماه مبارک رمضان در اولویت قرار گرفته است و در این خصوص نیز تیم‌های نظارتی و بازرسی انجام وظیفه خواهد کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار