معاون روابط عمومی سپاه نینوا گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری فاطمی ما شاهد حضور هفت شهید گمنام دفاع مقدس در گلستان هستیم که این شهدا بعد از تشیع در بهداری سپاه به شهرهای مربوطه انتقال داده خواهند شد.
کد خبر: ۳۸۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 01 March 2017
خبرگزاری شبستان: علی خالقی، معاون روابط عمومی سپاه نینوا گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری فاطمی ما شاهد حضور هفت شهید گمنام دفاع مقدس در گلستان هستیم که این شهدا بعد از تشیع در بهداری سپاه به شهرهای مربوطه انتقال داده خواهند شد.
 
وی با بیان اینکه از این تعداد شهید دو شهید در شهر سرخنکلاته تشیع خواهند، گفت: یکی از این 2 شهید 23 ساله در عملیات محرم در منطقه عملیاتی شرهانی و یک شهید دیگر 29 ساله در عملیات کربلای 4 در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیده است.
 
خالقی اظهارداشت: دانشکده دخترانه مائده گرگان میزبان شهید گمنام 18 ساله خواهد بود که این شهید  در عملیات بدر در منطقع عملیاتی شرق دجله به در جه رفیع شهادت نائل آمده است.
 
وی با بیان اینکه یکی از این لاله ها در روستای شیر آباد خان ببین به خاک سپرده می شود، تصریح کرد: این شهید 23 ساله و در عملیات کربلای 4 در منطقه ام الرصاص به شهادت رسیده است.
 
معاون روابط عمومی سپاه نینوا گلستان از میزبانی علی آباد برای پذیرفتن سه شهید خوش نام خبر داد و گفت: یکی از این شهدا در دانشکده فنی و حرفه ای امام خمینی(رحمه الله علیه) به خاک سپرده می شود که 29 ساله و در عملیات کربلای 4 در منطقه عملیاتی ام الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل شده است.
 
وی افزود: 2 شهید هم مهمان مردم شهر مزرعه از توابع علی آباد کتول هستند که یک شهید 21 ساله و در عملیات کربلای 4 در منطقه عملیاتی ام الرصاص و شهید دیگر 24 ساله در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار