مديركل كميته امداد استان يزد از كاهش 14 درصدي افراد تحت پوشش كميته امداد در استان يزد خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 04 March 2017

به گزارش تابناک یزد،محسن علیزاده  اظهار داشت: توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد و به خودکفایی رساندن آنها از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و خودکفایی، در راستای خارج شدن افراد از چتر حمایتی کمیته امداد انجام می‌شود.

وی با تشریح تسهیلات پرداخت شده در این راستا و اشتغال‌زایی و کارآفرینی توسط مددجویان کمیته امداد استان یزد عنوان کرد: با مجموع اقدامات انجام شده، آمار افراد زیرپوشش کمیته امداد در استان یزد کاهش 14 درصدی داشته است.

علیزاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر 51 هزار مددجو در قالب 27 هزار و 71 خانوار زیر پوشش کمیته امداد هستند و از خدمات حمایتی این نهاد استفاده می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح‌هایی که توسط این نهاد اجرا می‌شود، عنوان کرد: با اجرای طرح‌های مشارکتی بخشی از مشکلات مددجویان کاهش می‌یابد و مردم خیر و نیکوکار استان یزد نیز در این راستا همراهی‌های خوبی با کمیته امداد داشته‌اند.

وی از جمله این طرح‌ها به طرح محسنین، رضوان، شفا، کوثر و ... اشاره کرد و افزود: صدقات، زکات، عقیقه و ... نیز مشکل‌گشای بسیاری از افراد تحت پوشش کمیته امداد یا افرادی است که به صورت موردی از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار