همیار طبیعت باشیم
رییس منابع طبیعی لنده گفت ؛شعار هفته منابع طبیعی در سال جاری « همیار طبیعت باشیم » است .
کد خبر: ۳۸۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 05 March 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ازلنده ؛ ذبیح الله محمدی رییس منابع طبیعی وابخیزداری این شهرستان در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: ازانجا که پانزدهم تا بیست و دوم اسفندماه به نام هفته منابع طبیعی نام گذاری شده است به تبع آن اداره منابع طبیعی وابخیزداری لنده برنامه های مختلفی به مناسبت این ایام در سطح شهرستان برگزار مینماید.

وی افزود ؛هفته منابع طبیعی با هدف اشاعه فرهنگ منابع طبیعی ترویج فرهنگ حسنه درخت کاری وحفاظت ازمنابع طبیعی نام گذاری و خوشبختانه شاهد آن هستیم این مهم به نحو مطلوب درشهرستان لنده انجام میگیرد .

رییس منابع طبیعی لنده گفت ؛شعار هفته منابع طبیعی در سال جاری « همیار طبیعت باشیم » است .

ذبیح اله محمدی دربخش پایانی سخنان خود درجمع خبرنگاران به تشریح برنامه های منابع طبیعی شهرستان لنده درایام پانزدهم تا بیست دوم اسفند پرداخت ومهمترین برنامه های این هفته را: دیدار با امام جمعه ،سخنرانی در نماز جمعه ،توزیع نهال در بین نمازگران در محل نماز جمعه ،نشست با خبرنگاران وتشریح برنامه ها وگزارش کار، برگزاری جلسه با حضور شورای اداری شهرستان در محل اداره منابع طبیعی ،حضور در برنامه صبحگاه مدارس ، غرس نهال در سطح شهر و روستاها عنوان کرد.

در پایان این نشست از خبرنگاران به پاس تلاش در نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی تجلیل وخبرنگاران بهمراه رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان اقدام به کاشت دو اصله نهال درمحل اداره منابع طبیعی نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار