تابناک: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با تاکید بر لزوم تغییر رفتار مسئولان با مردم همزمان با تغییر نظام گفت: ما انقلاب کردیم تا نحوه رفتار و نحوه قضاوت و برخورد با افراد را تغییر دهیم.
کد خبر: ۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲ 09 February 2015
به گزارش تابناک حجت‌الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی صبح امروز در آئین بهره برداری از ساختمان جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نمونه بی‌نظیر در تاریخ است که با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و حمایت، فداکاری و ایثارگری‌های مردم، جهان را به حیرت واداشت.

وی با بیان اینکه صدور انقلاب به تمام جهان امری ضروری است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران می‌تواند در تمام دنیا تحولات بزرگی را ایجاد کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در ادامه با اشاره به بازدید از از موزه عبرت‌ها بیان داشت: این موزه از سال ۵۱ تا ۵۷ شمسی محل شکنجه مبارزان انقلاب بوده است که مزدوارن در این محل به آزار و اذیت مبارزان انقلابی اقدام می‌کردند.

وی با بیان اینکه در دوران فعالیت مزدوران در خانه عبرت بیش از ۹ هزار مبارز انقلابی مورد شکنجه قرار گرفتند، ادامه داد: این مزدوران در این محل حکم برای مبارزان صادر می‌کرده و در همان محل نیز به اجرا در می‌آوردند.

حجت‌الاسلام بهرامی با تاکید بر لزوم تغییر رفتار مسئولان با مردم همزمان با تغییر نظام اظهار داشت: ما انقلاب کردیم تا نحوه رفتار و نحوه قضاوت و برخورد با افراد را تغییر دهیم و چنانچه امروز نسبت به گذشته تغییری نکرده باشیم، انقلاب کردن معنایی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه قضات باید به دور از هوای نفس و در نظر گرفتن روابط و بر اساس ضوابط و با خم کردن سر در برابر قانون به کار خود بپردازند، ادامه داد: از این رو باید نسبت به قضاوت بر مبنای عقل و حق و انصاف توجه کافی صورت گیرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در ادامه راه اندازی ساختمان‌های جدید در سازمان قضایی به منظور تکریم ارباب رجوع و ایجاد فضایی مناسب برای کارکنان را ضروری دانست و بیان داشت: اجرای این طرح می‌تواند در راستای ارتقای فعالیت‌های سازمان قضایی نقش بسزایی داشته باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم این ساختمان، عدالتخانه خوبی برای رسیدگی به پرونده‌های قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان باشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :