رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب از دستگیری سارق سابقه‌داری خبر داد که با دست و پا کردن یک پاتوق، اقدام به مالخری و فروش مواد مخدر در ازای اموال مسروقه می‌کرد.
کد خبر: ۳۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 25 May 2015
سرهنگ سیروس کتابعلی در گفت‌وگو با  تسنیم با اشاره به خبر دستگیری یکی از مالخران و فروشندگان مواد مخدر در خیابان مرتضوی، اظهار داشت: به دنبال اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت نامشروع یک مالخر سابقه‌دار که در خرید و فروش انواع مواد مخدر نیز فعال است، بررسی صحت و سقم گزارشات و اخبار در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کلانتری 108 نواب ادامه داد: پس از اطمینان از صحت اخبار به دست آمده، ماموران تجسس این کلانتری اقدام به شناسایی فرد مذکور و پاتوق‌های تردد وی کردند و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که نامبرده در محلی که به تازگی به آن نقل مکان کرده، به صورت مجردی زندگی کرده و این محل را به پاتوقی برای مواد فروشان و مالخران دیگر تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه متهم این پرونده در ازای خرید اموال مسروقه، اقدام به فروش مواد مخدر می‌کرد، گفت: پس از تکمیل عملیات اطلاعاتی، دستگیری این متهم در دستور کار قرار گرفت و ماموران پلیس برای دستگیری وی عازم محل اختفای وی شدند.

کتابعلی با اشاره به سابقه‌دار بودن متهم به اتهام سرقت خودرو، افزود: در حالی که ماموران قصد دستگیری این متهم به محض خروج از مخفیگاهش را داشتند، این متهم متوجه حضور ماموران در محل شد و درحالی که قصد فرار از دست ماموران را داشت، توسط ماموران تجسس کلانتری دستگیر شد.

رئیس کلانتری 108 نواب ادامه داد: پس از دستگیری این متهم، ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه وی، موفق به کشف بیش از 80 گرم شیشه بسته بندی شده و آماده فروش شدند.

وی گفت: همچنین ماموران موفق شدند از مخفیگاه وی سه ترازو توزین مواد مخدر، یک باطوم فلزی، دو قبضه قمه و یک نیمچه شدند.
کتابعلی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر موارد ذکر شده، 7 دستگاه گوشی تلفن همراه و 35 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر نیز از نامبرده کشف شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار