مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس شایعه تمایلش برای ترک بانوی پیر را تکذیب کرد و گفت اگر قصد چنین کاری را داشت، آن را تابستان انجام می‌داد.
کد خبر: ۳۸۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 06 March 2017

به گزارش تابناک : لئوناردو بونوچی که شب گذشته (یکشنبه) ناجی تیمش شد و آن را از شکست یک بر صفر در خانه اودینزه نجات داد، می‌گوید که با وجود تمام جنجال‌هایی که این اواخر درمورد او شکل گرفته است، خیال ترک بانوی پیر را ندارد.

بونوچی چندی پیش در جریان بازی تیمش برابر پالرمو در سری A در کنار زمین درگیری لفظی شدیدی با ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یووه داشت و تاوان آن را هم با کنار گذاشته شدن از فهرست بازیکنان یووه برای بازی برابر پورتو در لیگ قهرمانان داد. او اما می‌گوید که هیچ یک از این اتفاقات او را برای ترک تورین وسوسه نکرده است.

مدافع میانی یوونتوس گفت: اگر می‌‌خواستم یوونتوس را ترک کنم، این کار را تابستان سال گذشته انجام می‌دادم چون آن موقع پیشنهادهای مهمی هم داشتم و شروع به یادگیری زبان انگلیسی هم کرده بودم. من این بار هم همان چیزی را می‌گویم که همیشه ‌گفته‌ام. من به جنگیدن برای یوونتوس ادامه می‌دهم و اگر بتوانم این کار را با گلزنی هم انجام می‌دهم. من بازیکن یوونتوس هستم و تا سال 2021 هم با این تیم قرارداد دارم. اینجا بازیکن مهمی برای تیمم هستم و دلیلی نمی‌بینم که ماندنم در اینجا مشکل‌ساز شود.

در تساوی یک بر یک یووه در خانه اودینزه، بونوچی روی هر دو گل بازی تأثیر گذار بود. او نخست نتوانست دووان زاپاتا را مهار کند اما در نیمه دوم اشتباهش را جبران کرد و گل تساوی تیمش را زد.

بونوچی ادامه داد: من سعی کردم که زاپاتا را به کنار زمین هدایت کنم تا زاویه را تا جای ممکن برای او ببندم اما او خوش‌شانس بود که شوتش تغییر مسیر داد و گل شد. در این بازی سطح انسجام تیم ما به اندازه همیشه نبود و به همین دلیل توپ را مثل همیشه در زمین بازی به گردش نمی‌آوردیم. این بازی به ما درس خوبی داد. با همه این‌ها ما اختلاف‌مان را در صدر جدول به هشت امتیاز رساندیم و این نکته مهم بازی است.



منبع : تسنیم

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار