برگزیدگان دوره پانزدهم و شانزدهم طرح پرسش مهر ریاست جمهوری طی مراسمی روز دوشنبه در مشهد مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۳۸۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸ 06 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، به نقل از خبرگزاری مهر ، پرسش مهر ریاست جمهوری با دو موضوع کمبود آب و پسابرجام با اثار بسیار متنوع و فراوانی توسط دانش آموزان  و اولیاء آن ها همراه شد که صبح دوشنبه طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش از برگزیدگان شرکت کننده در این طرح با اهدای لوح یادبود تجلیل شد.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم با بیان اینکه تعداد ۷۷هزار نفر در پاسخگویی به پرسش مهر رییس جمهور شرکت کردند بیان کرد: این آمار نسبت به سال گذشته رشد ۴۰ درصدی داشت.
سید جواد حسینی ابراز کرد: در پرسش مهر امسال ۴۴ هزار اثر دانش آموزی، هشت هزار و ۲۷۸ اثر از فرهنگیان و ۲۴ هزار و ۵۷۸ اثر از اولیا دانش آموزان در استان به دبیرخانه ارسال شد.
وی گفت: این اثار در رشته های مختلفی شامل سخنوری، پژوهش، نقاشی، طراحی، شعر، فیلم کوتاه، نمایش نامه و سرود بود.
وی افزود : در میان شهرستان های استان بیشترین آثار متعلق به شهرستان های نیشابور، قوچان و گناباد بوده است.
حسینی اظهار کرد: شرکت در این فرآیند ملی که با توجه به رویکرد پرسشگری طراحی شده فرصت مناسبی برای تقویت این بخش در دانش آموزان است.
وی بااشاره به این که امروز پس از حضور کمی و کیفی مردم ایران در انتخابات هفتم اسفند و انتخاب هایی که براساس رویکرد تعامل موثر ایران باجهان انجام شده است شرایط برای دستیابی به اهداف سند چشم انداز ایران ۱۴۰۴ مطلوب تر شده، تاکید کرد: در راستای پرسش مهر امسال می توان گفت که یکی از فرصت هایی که فرجام برجام برای کشور داشت انتخاب همین دکترین تعامل بانظام جهانی در انتخابات مجلس بوده است.
حسینی گفت : شرکت در رقابت پرسش مهر به تقویت روحیه پرسشگری در دانش آموزان و آشنایی با چالش های پیش روی نظام، افزایش روحیه اعتماد به نفس و خودباوری آن ها کمک شایانی می کند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار