شهردار منطقه 6 شیراز از افتتاح نخستین باغ رستوران شیراز و همچنین پیست دوچرخه سواری و پیاده راه سلامت در این هفته خبر داد.
کد خبر: ۳۹۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 07 March 2017
تابناک فارس به نقل از شهر فردا:شیلا جهانجاه اظهار داشت: یکی از دغدغه های مسئولان در شهرداری حفظ و نگهداری و احیای باغات به عنوان ثروت ملی است و عدم توجه به این مسئله می تواند مشکلات متعددی از جمله مشکلات زیست محیطی و اختلالات جدی در حیات شهر بوجود آورد.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص منطقه 6 از لحاظ جغرافیایی، شهری و قرار گرفتن قسمت عمده محدوده این منطقه در باغات باید بستر مناسبی در جهت توسعه و ارتقای فضای سبز فراهم شود و صیانت از این نعمت به صورت جدی در راس امور قرار گیرد.

شهردار منطقه 6 شیراز ادامه داد: پیست دوچرخه‌سواری و پیاده‌راه سلامت چمران جنوبی یکی از پروژه های این منطقه است که عملیات عمرانی آن به پایان رسیده و آماده بهره برداری می باشد.

جهانجاه خاطرنشان کرد: این پروژه حدفاصل بلوار شاهد به سمت تقاطع بصیرت به طول دو و نیم کیلومتر است که با توجه به همجواری باغات قصردشت شرایطی را بوجود آورده که مردم عزیز بتوانند در محیط امن و آرام و به دور از دغدغه های روزمره ساعاتی را در کنار خانواده سپری کنند.

وی با اشاره به احداث باغ رستوران چمران به مساحت 16 هزار مترمربع، گفت: این پروژه دارای امکاناتی از جمله رستوران و کافی شاپ جمعا به مساحت 990 متر مربع، سرویس بهداشتی و آلاچیق، آبنما و پارگینگ خواهد بود که در راستای افزایش سرانه گردشگردی، فضای سبز عمومی و کاهش آسیب های اجتماعی به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه 6 شیراز افزود: دو پروژه دارالقرآن جوادیه و همچنین فرهنگسرای شهرک جوادیه از دیگر پروژه های فرهنگی این منطقه نیز  آماده بهره برداری است.

جهانجاه ادامه داد: برنامه ریزی های مدونی در منطقه 6 برای رفاه حال شهروندان در حال اجرا است تا با عزم جهادی و تلاش شبانه روزی کارکنان منطقه دیگر پروژه ها به اتمام برسد و مردم پیش از بیش احساس رضایت کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
با سلام. در مورد پیاده راه سلامت باید گفت. متاسفانه مسئولین بدون

درنظر گرفتن هیچ گونه امنیت برای عابرین این راه را اسفالت کرده لط. اند. در کوچه 44 میرزای شیرازی منتهی به این پیاده راه فقط عبور ماشین در حال دور زدن است که در این مسیر انجام میشود و با وجود. کودکان در حال بازی در مسیر به شدت خطر ساز است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار