استاندار خراسان رضوی با اشاره به کاهش بودجه عمرانی استان طی سالجاری گفت: برای تکمیل پروژه‌های موجود باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی بهره برد.
کد خبر: ۳۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 25 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در نشست با فرمانداران استان با بیان اینکه در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت تمام اقدامات دستگاه‌های اجرایی باید به صورت تعاملی پیگیری شود، اظهار داشت: در حوزه اقتصاد امسال نیز تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اصل 44 قانون اساسی و اهداف آخرین سال برنامه پنجم توسعه در دستور کار قرار دارد.

وی به بررسی ظرفیت‌های استان در حوزه‌های گوناگون اقتصادی، صنعتی، گردشگری و فرهنگی پرداخت و افزود: باید برای کاهش نرخ بیکاری، افزایش آمار اشتغال و توسعه صادرات استان برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به کاهش بودجه عمرانی استان در سال جاری خاطرنشان کرد: برای تکمیل پروژه‌های موجود باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی بهره برد.

رشیدیان ادامه داد: تلاش برای جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در استان یکی دیگر از راه‌های توسعه است.

وی، توجه به جاذبه‌های گردشگری و طبیعی موجود در شهرستان‌های استان در راستای حضور بیشتر زائر و گردشگر و تلاش برای توسعه توریسم درمانی را یکی از راه‌های اصلی توسعه استان دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار