مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان از وجود ۱۴۲ هزار شماره تلفن آماده واگذاری در استان همدان خبرداد و گفت: تمامی روستاهای استان همدان تلفن ثابت دارند.
کد خبر: ۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۹ 09 February 2015
مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان از وجود ۱۴۲ هزار شماره تلفن آماده واگذاری در استان همدان خبرداد و گفت: تمامی روستاهای استان همدان تلفن ثابت دارند.

به گزارش تسنیم ، قاسم نظری پویا  در در آیین افتتاح مرکز ADSL بعثت استان همدان اظهار داشت: دهه فجر امسال ۱۰۲ پروژه مخابراتی با اعتبار افزون بر ۲۸ میلیارد تومان در استان همدان به بهره‎برداری می‎رسد.

وی با اشاره به اینکه این تعداد پروژه‌ها در تمامی نقاط استان به بهره‎برداری می‏رسد، افزود: از این تعداد ۲۶ پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۵۳۷ میلیون تومان در شهرستان همدان به بهره‎برداری می‌رسد.

نظری پویا با بیان اینکه پروژه‎های افتتاحی در دهه فجر امسال در راستای توسعه زیرساخت‌های تلفن ثابت، همراه و اینترنت پرسرعت است، تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته در زمینه مخابرات استان همدان از زیرساخت‌های مطلوبی برخوردار است.

وی تاکید کرد: از ۵۸۰ هزار مشترک تلفن قابت در استان همدان ۲۵۳ هزار مشترک متعلق به شهرستان همدان است، ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان همدان ۳۲.۸ درصد بوده و این در حالی است که ضریب نفوذ تلفن ثابت در شهرستان همدان ۳۷.۸ درصد است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان با اعلام اینکه ۱۴۲ هزار شماره تلفن ثابت در استان همدان آماده واگذاری است، بیان کرد: از این تعداد ۵۰ هزار شماره تلفن ثابت مربوط به شهرستان‎ همدان است که آماده واگذاری بوده و در مدت زمان یک روز به متقاضیان واگذار می‎شود.

نظری پویا با اشاره به اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار شماره تلفن همراه اعتباری و دائمی در استان همدان فعال است، تصریح کرد: در حال حاضر ۷۳۰ سایت برای پوشش تلفن همراه و ثابت در استان همدان وجود دارد که ۲۵۰ سایت مربوط به شهرستان همدان است.

وی با اعلام اینکه ۹۸ درصد جمعیت استان همدان زیر پوشش تلفن همراه قرار دارند، تاکید کرد: با وجود اینکه درآمد شرکت مخابرات از طریق هم کدسازی تلفن ثابت کاهش داشت ولی از توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان غافل نشده‌ایم.

نظری پویا با بیان اینکه تمامی هزار و ۸۳ روستای استان همدان دارای تلفن خانگی هستند، عنوان کرد: همچنین ۵۵۰ روستا در استان همدان از خدمات اینترنت پرسرعت ADSL برخوردار بوده و استفاده می‎کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان با تصریح بر اینکه ۶۶ هزار اینترنت پرسرعت در استان همدان واگذار شده است، افزود: از این تعداد ۳۵ هزار مورد معادل ۵۳ درصد در شهرستان همدان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار پورت اینترنت پرسرعت در استان آماده واگذاری به مردم است که ۳ هزار پورت متعلق به شهرستان همدان است، گفت: در حال حاضر ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر فیبر نوری در استان همدان اجرا شده که ۷۷۰ کیلومتر آن در شهرستان همدان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار