با پايان هجدهمين دوره ليگ برتر فوتسال صورت گرفت
ملي‌پوشان فوتسال استان قم بعد از پايان بازي‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور در راه مسابقات برون‌مرزي 2017 براي دو ديدار تداركاتي به اردوي آماده‌سازي تيم ملي دعوت شدند.
کد خبر: ۳۹۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶ 12 March 2017
به گزارش تابناک قم، از جمع بازیکنانی که امسال در ترکیب نماینده لیگ برتری فوتسال قم و همچنین چند تیم دیگر باشگاهی در سطح اول فوتسال ایران به میدان رفتند تنها دو بازیکن از سوی کادر فنی تیم ملی به مرحله جدید اردوی آماده‌سازی این تیم راه یافته‌اند.

اسامی بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیم ملی بلافاصله بعد از انجام آخرین هفته بازی‌های هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور معرفی شد و جالب این است که هیچ بازیکنی از جمع فوتسالیست‌های عضو تیم یاسین‌پیشرو در بین بازیکنان ملی‌پوش حضور ندارد.

این در شرایطی است که امسال فوتسالیست‌های قمی در ترکیب تیم یاسین‌پیشرو قم و همچنین نمایندگان دیگر استان‌ها نظر تهران، مرکزی و اصفهان یعنی تاسیسات دریایی تهران، شهرداری ساوه و صنایع گیتی‌پسند اصفهان به میدان رفتند اما تنها دو بازیکن به اردوی تیم‌ ملی دعوت شده‌اند.

بعد از حضور درخشان تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان در بازی‌های جام جهانی 2016 به میزبانی کشور کلمبیا که با راهیابی تیم ملی ایران به مرحله نیمه نهایی و در نهایت کسب ارزشمندترین عنوان فوتسال ایران در تاریخ جام‌های جهانی یعنی رتبه سوم همراه بود، تیم ملی بار دیگر اردو می‌زند.

نخستین اردوی تیم ملی فوتسال ایران بعد از جام جهانی، برای مصاف‌های تدارکاتی حدود دو ماه قبل با تیم ملی روسیه تشکیل شد و ملی‌پوشان دو بازی برابر تیم دوم جهان در تهران برگزار کردند و اکنون اردوی جدید با دعوت از بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیم ملی در در جریان است.

با تشخیص محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال، تعداد 17 بازیکن به اردوی جدید تیم ملی فوتسال دعوت شده‌اند، در حالی که از بین این تعداد بازیکن، نام هیچ یک از بازیکنان یاسین‌پیشرو وجود ندارد اما دو بازیکن عضو تیم‌های تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند در کنار سایر ملی‌پوشان به نمایندگی از قم تمرین می‌کنند.

بازیکنان دعوت شده به تیم ملی دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی عراق در شیراز انجام می‌دهند، در حالی که علی‌اصغر حسن‌زاده ملی‌پوش قمی تیم صدرنشین لیگ برتر یعنی گیتی‌پسند اصفهان، و ابوالقاسم اوروجی بازیکنان قمی تیم تاسیسات دریایی در این اردو حاضر هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار