در راستای فعالیت‌های استقبال از بهار 96 صورت می‌گیرد؛
با توجه به فرا رسیدن نوروز و به منظور ارائه خدمات بیشتر، جشنواره کالای ایرانی با 30 درصد تخفیف از تاریخ ۲۵ الی 27 اسفند ماه جاری در تمام فروشگاه های شهرما برگزار می شود. .
کد خبر: ۳۹۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵ 13 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، احمد محبی، مدیر عامل سازمان با اشاره به اینکه فروشگاه های شهرما  به منظور رفع مایحتاج عمومی شهروندان احداث شده است، اظهار کرد: حذف واسطه ها و رابطه مستقیم تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، تنوع کالاها و افزایش کیفیت کالاها از اهداف سازمان برای راه اندازی این فروشگاه ها بوده است.
وی با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در فروشگاه های شهرما افزود: حذف کالاهای خارجی از فروشگاه های شهرما باعث شده تا شهروندان مایحتاج مورد نیاز خود را از کالاهای داخلی خریداری کنند.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد عنوان کرد: با توجه به نظارت های مستمر و حضور ناظر مقیم، شهروندان با اطمینان کامل به فروشگاه های شهرما مراجعه می کنند.
 محبی با اشاره به فرا رسیدن سال جدید تاکید کرد: جشنواره کالای ایرانی با 30 درصد تخفیف بر روی کالاهای موجود به جز برنج، روغن، قند و شکر و لبنیات از تاریخ ۲۵ الی 27 اسفند ماه جاری در همه فروشگاه های شهرما برگزار می شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه با تاثیرات مخرب کیسه های های پلاستیکی بر محیط زیست در فروشگاه های شهرما از کیسه های زیست تجزیه پذیر استفاده می شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار