تابناک: رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: توسعه حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای و ترانزیت چابهار اکنون به صورت جدی در دستور کار دولت قرار دارد و اتاق ایران و زاهدان باید برای استفاده از این موقعیت ویژه تلاش فراوانی داشته باشند.
کد خبر: ۳۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 26 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، غلامحسین شافعی در دیدار هیئت نمایندگان اتاق های اصفهان و زاهدان با رییس و هیئت رییسه اتاق ایران اظهار کرد: ما از سوی قزاقستان به خط آهن چین متصل شدیم و اتصال به هند و پاکستان نیز از برنامه‌های جدی است و اتاق می‌تواند به این موضوع ورود کرده و به تسریع آن کمک کنند.

رییس پارلمان بخش خصوص کشور افزود: اکنون مراجعان اتاق افزایش یافته و علت آن توفیقات اتاق بوده است، اما این شرایط توجه ویژه‌ای به ویژه در استان‌ها نیاز دارد.

شافعی یادآور شد: یکی از علل توفیق اتاق‌ها در گذشته دور ماندن از مسایل سیاسی بوده است و از آنجایی که ما در آینده وضعیت متفاوتی خواهیم داشت، بنابراین مراقبت از این مسأله در همه اتاق‌ها بسیار مهم است.

رییس اتاق ایران توضیح داد: اکنون اتاق‌ها بلوغ یافته‌اند و بدون نیاز به دیگران به تمامی امکان و توانایی اداره کردن خود را دارند.

وی افزود: باید با دولت تعامل سازنده‌ای ایجاد کنیم و در آینده شرایط این امر بیشتر فراهم خواهد شد و اتاق‌ها باید خود را برای شرایط جدید آماده کنند.

شافعی افزود: امیدوار هستیم اتاق‌های سراسر کشور آینده‌ای متفاوت را در نظر گرفته و برای آن آماده شوند و از فرصت‌های پیش‌رو نهایت استفاده را ببرند.

رییس اتاق ایران اظهار کرد: اتاق زاهدان دیار غیور مردانی است که تلاش و فداکاری فراوانی برای کشور کرده‌اند و این استان سرشار از استعدادها و ظرفیت‌های فراوانی است که متأسفانه نادیده گرفته شده و باید با بهره‌گیری از این توانمندی‌ها برای رشد و توسعه استان تلاش شود.

شافعی همچنین اتاق اصفهان را مایه فخر اتاق ایران دانست و گفت: تلاش‌های فراوانی در این اتاق صورت گرفته و کمیسیون‌های تخصصی آن خدمات ارزشمندی ارایه داده‌اند و اتاق ایران از این تلاش‌ها استفاده فراوان کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار