طنزنامه بلاغ
جهت شادی آمریکا که همواره آتش‌پاره است و بدون او هیچ آتشی مزه ندارد، واردات آتش‌بارها و آتش‌افکن‌ها از آمریکا تصویب شد، حرفی هم اگر زدند، ما را به کشورشان راه هم ندادند ما نباید به روی خودمان بیاوریم، شاد باشیم.
کد خبر: ۳۹۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲ 15 March 2017

بلاغ، در جلسه هیات دولت مطرح شد:

مردم باید شاد باشند و شادی کنند، ما رکود را زیر پا پهن و از آن عبور کردیم، کمر تورم را روی زانو شکستیم و او را ناتوان کردیم، نفت را با هر ارزی که دلمان می‌خواهد دبه دبه، پیت پیت، بشکه بشکه، هر جور که دوست داریم می فروشیم، ایرباس جدید کادو پیچ در راه داریم، اقتصاد را که قربانش برویم قد کشیده و رشد کرده دندان درآورده، پدر سوخته گاز هم می‌گیرد و همین روزهاست که حرف بزند و به ما بگوید بابا، مامان.

پیشرفت که سینه‌خیز خیلی رفته جلو و پیش رفته است، از طرفی اقتصاد انقدر مقاومت کرد که ما برنده شدیم، ما از این همه اتفاق خوب شادیم، پس نه تنها ملت ما بلکه همه دنیا باید در شادی ما شریک و شاد باشند، بنابراین:

جهت شادی ملت پر تلاش چین که همواره به فکر مایحتاج ملت ماست، واردات تیر و ترقه از چین تصویب شد.

جهت شادی آمریکا که همواره آتش‌پاره است و بدون او هیچ آتشی مزه ندارد، واردات آتش‌بارها و آتش‌افکن‌ها از آمریکا تصویب شد، حرفی هم اگر زدند، ما را به کشورشان راه هم ندادند ما نباید به روی خودمان بیاوریم، شاد باشیم.

جهت شادی وزرا و مدیران داخلی:

جهت شادی صفدر حسینی، آتش زدن چند صندوق، تصویب شد.

جهت شادی محمود واعظی وزیر ارتباطات، آتش‌بازی در کلش آف کلنز تصویب شد.

جهت شادی محمدجواد ظریف، وارد کردن چند عدد مذاکره‌کننده و آتش زدن آنها تصویب شد.

جهت شادی وزیر بهداشت، آتش زدن چند فرماندار ناقابل تصویب شد.

جهت شادی وزیر راه، آتش زدن چند قطار ناقابل تصویب شد.

جهت شادی وزیر نفت، آتش زدن چند چاه و پالایشگاه نفت، تصویب شد.

جهت شادی وزیر صنعت و معدن، آتش زدن چند کارخانه و یک عدد پراید، تصویب شد.

جهت شادی ملت:

غصه خوردن درباره وضعیت معیشتی، تورم، بی‌مسکنی، بیماری، بی‌پولی و انواع دیگر بدبختی، کلاً ممنوع، در صورت مشاهده، فرد غصه‌خور بازداشت و به اوین منتقل می‌شود و در آنجا به اشدِّ مجازات این نوع جرم، یعنی قلقلک کف پا تا سر حد مرگ، خواهد رسید.

معنی ندارد وقتی تمامی دنیا و تمامی وزرا و مدیران از این همه پیشرفت و دستاورد شادند، ملت ناراحت باشند و خود را به گدا بازی بزنند.

جهت شادی اموات هم روح برجام به تنهایی شکلک در بیاورد کافی است، ایضاً فاتحه هم قبول است.

هزاران لبخند نثارتان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار