پیش‌بینی وضعیت آب و هوای استان اصفهان؛
تابناک: مدير اداره روابط عمومي هواشناسي استان اصفهان گفت: با توجه به گذر امواج ناپايدار ضعيف از روي استان اصفهان طي ۳ روز آينده، وضعيت جوي اصفهان به صورت آسماني صاف تا كمي ابري، در بعدازظهر گاهي افزايش ابر و وزش باد و گرد و خاك محلي پيش‌بيني مي‌شود.
کد خبر: ۳۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 26 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، جلال حيدري گفت: بررسي نقشه‌هاي هواشناسي بيانگر گذر امواج ناپايدار ضعيف از روي استان اصفهان طي ۳ روز آينده در ساعات بعدازظهر و شب است؛ بر همين اساس، آسماني صاف تا كمي ابري، در بعدازظهر گاهي افزايش ابر و وزش باد و گرد و خاك محلي پيش‌بيني مي‌شود كه امروز و فردا در برخي مناطق احتمال بارش خفيف وجود دارد.

وی افزود: وضعيت جوي شهر اصفهان نيز براي روز سه‌شنبه و چهارشنبه به صورت صاف، در بعدازظهر افزايش ابر و وزش باد و گرد و خاك و احتمال بارش خفيف و در روز پنج‌شنبه به صورت صاف و غبارمحلي، در بعدازظهر قسمتي ابري و وزش باد و گرد و خاك محلي انتظار مي‌رود.

مدير اداره روابط عمومي هواشناسي استان اصفهان با بيان اينكه دما در ۲۴ ساعت آينده تغيير محسوسي نخواهد داشت، تصریح کرد: در این مدت، دمای شهرستان اصفهان در گرمترین‌ ساعات به ۳۲ درجه‌ و در خنك‌ترین‌ ساعات به ۱۹ درجه‌ی سانتیگراد خواهد رسید.

حيدري تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده، گرمترین‌ شهرستان در استان اصفهان، خوروبيابانك با دمای ۳۹ درجه و سرد‌ترین‌ نقطه، بويين ومياندشت با دمای ۴ درجه‌ی سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :