مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی عنوان کرد:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: آذربایجان شرقی از ۲۹ اسفند تا یکم فروردین، پذیرای بیش از 30 هزار نفر در مراکز اقامتی خود، اعم از هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر، مسافرخانه و مراکز اقامتی آموزش و پرورش بوده است.
کد خبر: ۳۹۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 23 March 2017
به گزارش تابناک تبریز، مرتضی آبدار بر نظارت مستمر تیم‌های نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر تاکید کرد و گفت: تعداد بازدید تیم‌های نظارتی ستاد اجرایی نوروز استان، در سه روز گذشته، ۳۰۳ مورد بوده است که از این میان ۷۳ مورد از مراکز اقامتی استان، 170 مورد مراکز پذیرایی، 23 مورد دفاتر خدماتی مسافرتی و 37 مورد از سایر مراکز ارائه خدمات مستقیم به گردشگران مورد بازرسی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: طی بازدید‌های انجام گرفته در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر استان، 10 مورد تشویق، ۱۱ مورد تذکر و یک مورد اخطار کتبی، طی سه روز نخست، برای مراکز مذکور صادر شده است.

آبدار بیان کرد: طی روز های ۲۵ اسفند لغایت ۲۹ اسفند ۹۵، میزان تردد خودرو در استان، سه میلیون و 187 هزار و 288  بوده که نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی بیان کرد: مجموع بازدید از جاذبه‌های تاریخی و موزه های استان آذربایجان شرقی در سه روزه از 29 و 30 اسفند و یکم فروردین 12800 نفر بوده است، که کلیسای سنت استپانوس، موزه قاجار و موزه آذربایجان بیشترین تعداد بازدیدکنندگان را به خود اختصاص داده اند.

وی در خاتمه گفت: در این سه روز مجموعا 138 هزار و 406 نفر از کلیه جاذبه های استان اعم از تاریخی، فرهنگی، تفریحی و دست ساز بازدید کرده‌اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :