اصفهان در صدر بازدیدها؛
تابناک: مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان ، شهرستان کاشان، نطنز، چادگان، لنجان و خوروبیابانک را جزو پنج شهرستان مورد استقبال مسافران نوروزی اعلام کرد.
کد خبر: ۴۰۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 29 March 2017
به گزارش تابناک اصفهان، فریدون الهیاری اظهار داشت: پس از اصفهان به ترتیب شهرستان‌های کاشان با ۱۴۶ هزار و ۵۴۱ نفر، نطنز با ۶۲ هزار و ۳۹۳، چادگان با ۳۲ هزار و ۴۴۶، لنجان با ۳۱ هزار و ۲۱۹ و خوروبیابانک با ۳۰ هزار و ۶۰۵ در رتبه‌های بعدی اقامت گردشگران در استان قرار دارند.
 
مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان با اشاره به پربازدیدترین شهرستان‌ها از نظر جاذبه‌ای فرهنگی و تاریخی اشاره و بیان داشت: شهرستان اصفهان با ۸۶۴ هزار و ۷۸ بازدیدکننده رتبه نخست پربازدیدترین شهرستان استان به دست آورد.
 
وی افزود: همچنین پس از اصفهان به ترتیب کاشان با ۲۷۱ هزار و ۲۶۳ گردشگر، خور با ۲۲۰ هزار و ۲۹۲، نطنز با ۲۱۶ هزار و ۳۵۴ و گلپایگان با ۱۰۱ هزار و ۴۷۰ مسافر نوروزی در رتبه‌های دوم تا پنجم شهرستان‌های پربازدید از نظر جاذبه‌های گردشگری استان قرار گرفتند.
 
الله‌یاری با اشاره به اینکه ۳۰۰ مجموعه تاریخی و گردشگری در استان اصفهان در راستای خدمات رسانی و اجرای نوروزی متفاوت ویژه گردشگران در نوروز ۱۳۹۶ فعالیت می‌کنند، ابراز داشت: با برگزاری جشن‌های نوروزگاه در سرتاسر استان در بخش دوم سفرهای نورزوی به استان به یقین شاهد ثبت رکورد جدیدی از استقبال گردشگران از جاذبه‌های تاریخی استان خواهیم بود.
 
وی اضافه کرد: امسال اسکان ۳۵۰ هزار گردشگر در هر شب در نظر گرفته شده است و اقامت مسافران در واحدهای تحت نظارت حوزه گردشگری، ۱۳ هزار کلاس درس، کمپ‌های موقت شهرداری‌ها و همچنین خانه های مسافر برنامه‌ریز شد.
 
مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان ادامه داد: از اواخر اسفند تا روز ششم فروردین ماه که موج نخست گردشگران وارد استان شدند اصفهان با یک میلیون و ۳۸۷ هزار و ۲۸۹ نفر رتبه نخست اقامت گردشگر را به خود اختصاص داده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار