سرهنگ هادی قزوینه در تشریح این خبر گفت: در پی انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی یک باند قاچاق هروئین، مشخص شد قاچاقچیان در پوشش خانواده در ۲ آپارتمان اقدام به تهیه و توزیع میزان قابل‌توجهی هروئین می‌کنند.
کد خبر: ۴۰۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲ 01 April 2017
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر انتظامي استان همدان از انهدام باند قاچاق هروئين و كشف 2 كيلو و 825 گرم هروئين در يك عمليات از قاچاقچيان موادمخدر و دستگيري 5 قاچاقچي خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ هادي قزوينه در تشريح اين خبر گفت: در پي انجام کارهاي اطلاعاتي و تلاش‌هاي شبانه‌روزي کارکنان پليس مبارزه با موادمخدر استان بر روي یک باند قاچاق هروئين، مشخص شد قاچاقچيان در پوشش خانواده در 2 آپارتمان اقدام به تهيه و توزيع ميزان قابل توجهي هروئين مي‌كنند.

وی ادامه داد: در همین راستا با اقدام به موقع و هوشمندانه پليس مبارزه با موادمخدر استان به منظور انهدام اين باند در يك عمليات غافلگيرانه، موفق به كشف و ضبط ميزان 2 كيلو و 825 گرم هروئين شده و در اين رابطه چهار نفر قاچاقچي مرد و يك نفر زن دستگير و يك دستگاه خودرو سواري توقيف شد.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر فرماندهي انتظامي استان همدان در پايان بيان کرد: پليس مبارزه با موادمخدر با تمام قدرت سراسر استان را براي قاچاقچيان موادمخدر نامن کرده و از مردم درخواست کرده هر گونه اخبار و گزارشات در زمینه موادمخدر را به پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار