جانشین پليس آگاهی استان کرمانشاه از كشف محموله قاچاق تلفن‌های همراه به ارزش 400 ميليون ريال و دستگيری یک متهم در اين زمینه خبر داد.
کد خبر: ۴۰۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 02 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیاوش کلانتری، گفت: اطلاعاتی مبنی بر تشکیل یک باند قاچاق کالا در سطحی کلان و در شهرستان جوانرود از توابع استان توسط پلیس دریافت شد.

جانشین پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: باند قاچاقچی در این شهرستان، در زمینه خریداری یک محموله از گوشی‌های تلفن همراه از اکراد عراقی و معابر غیرمجاز مزری فعالیت داشتند و موضوع دستگیری آنان دردستور کار ماموران اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی گرفت.

کلانتری با اشاره به اینکه قاچاقچیان در پوشش مسافر به همراه اعضای خانواده، قصد انتقال محموله به استان‌های مرکزی کشور را داشتند، تصریح کرد: با هماهنگی مراجع قضائی و با استفاده از تجارب فنی و اطلاعاتی، 2 تیم عملیاتی از پرسنل اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی مرکز استان با خودروهای پوششی به مکان تردد قاچاقچیان در محور جاده قزانچی اعزام شدند.

این مسؤول با اشاره به اینکه پس از چند ساعت تلاش پلیس، نهایتا خودروی مورد نظر در عملیاتی ضربتی متوقف کردند، اظهار داشت: در بازرسی از خودروی حامل کالای قاچاق 20 دستگاه تلفن همراه که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، به ارزش ریالی 400 میلیون ریال کشف و یک متهم نیز دستگیر شد، که اکنون نیز پرونده آن درحال بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار