تابناک: عضو هیئت‌ علمی رشته اقتصاد دانشگاه اصفهان گفت: تا زمانی که دولت و شهرداری احساس ثروتمندی از محل فروش نفت دارند نمی‌توان انتظار توسعه و تحول در جامعه داشت.
کد خبر: ۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵ 10 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محسن رنانی در هجدهمین جلسه کمیته ارتقای فرهنگ کار، کارآفرینی و کار گروهی اتاق اصفهان اظهار کرد: فرهنگ در بستر جامعه به وجود می‌آید و شهرداری با مسئول پذیر کردن شهروندان و تقویت کارگروهی بین آنان در محله‌ها و خیابان‌ها می‌تواند نقش مؤثری در ارتقای جامعه شهری در مؤلفه‌های فرهنگی و اقتصادی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که دولت و شهرداری احساس ثروتمندی از محل فروش نفت دارند نمی‌توان انتظار توسعه و تحول در جامعه داشت، افزود: یکی از ثمرات کاهش قیمت نفت و پایین آمدن درآمدهای نفتی کشور این است که دولت باید با جامعه تعامل بیشتری برای تأمین مخارج کشور انجام دهد.

وی با بیان اینکه باید از این فرصت برای تقویت سرمایه‌های اجتماعی و افزایش بهره‌وری اقتصاد استفادهکرد گفت: شهرداری می‌تواند حمایت‌های محیطی مروج توسعه مشاغل شهری را در جامعه انجام دهد.

علیرضا نادری مسئول کمیته ارتقای فرهنگ کار، کارآفرینی و کارگروهی اتاق اصفهان نیز در این جلسه از برگزاری همایش سلام بر کار اوایل اسفند در اتاقخبر داد و گفت: در این همایش تلاش می‌شود مسئولان و کارشناسان دولتی با چالش‌های کارآفرینان در سازمان‌های دولتی آشنا شوند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931121000052#sthash.mqhpJOhw.dpuf
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :