جوابیه روابط عمومی استانداری اردبیل
اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اردبیل در نامه ای به تابناک اردبیل خبر تغییر صادق سروری، مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل را تکذیب کرد.
کد خبر: ۴۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶ 27 May 2015

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اردبیل در تماس با تابناک اردبیل خبر تغییر صادق سروری، مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل را تکذیب کرد.

به گزارش تابناک اردبیل ، در این نامه آماده است: خبر مذکور به هیچ عنوان صحت ندارد و آقای صادق سروری همچنان مشغول خدمترسانی در سمت مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل می باشد.

خاطر نشان می شود قبل از ارسال این تکذیبیه در تماسی که با صادق سروی مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل داشتیم وی ضمن قدردانی از حساسیت تابناک اردبیل به جریان اطلاع رسانی در استان گفته بود: «من از پشت پرده خبر ندارم اما آنچه می توانم بگویم هیچ عزل و برکناری در کار نیست بلکه این فقط یک جابجایی است که استاندار محترم پیشنهاد داده و من نیز قول داده ام که بپذیرم.»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
باسلام ما نیروهای انقلابی واصلاح طلبان استان از جناب آقای سروری که یک شخصیت برجسته وسیاسی هستند درهرکجای استان باشند حمایت میکنیم وامیدوارم این جابجایی درشمال استان پازل فرمانداریها را تکمیل کند یعنی جابجایی فرمانداران گرمی وپارس اباد الان از ضروریات است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار