فرماندار نطنز:
تابناک: فرماندار نطنز گفت: راهپیمایی 22 بهمن در 4 شهر نطنز، بادرود، خالد‌آباد، طرقرود و 4 روستای پر‌جمعیت اریسمان، ده‌آباد، فمی و متین‌آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷ 10 February 2015

یوسف حسنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نمایش عزم و اراده قوی آنها در پاسداشت خون شهدا و اهداف والای انقلاب است.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، عامل شکست و خواری دشمنان و پاسخی قاطع و کوبنده به تهدیدات و تحریم‌هاست.

فرماندار نطنز تصریح کرد: تاکنون دو جلسه ویژه برای هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن در نطنز و بادرود برگزار شده و تمام نهاد‌ها و دستگاه‌های متولی برای برگزاری باشکوه و پوشش این مراسم آمادگی لازم را اعلام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه مردم ولایتمدار شهرستان نطنز در تمام صحنه‌های حساس انقلاب پیشرو، پیشگام و پشت سر ولی‌فقیه زمان بوده و افتخار‌آفرینی کرده‌اندو این بار هم شاهدیم که در تمام شهر‌های شهرستان و همچنینچهار روستای پر‌جمعیت بادرود این راهپیمایی انجام می‌شود.

حسنی با اعلام اینکهراهپیمایی 22 بهمن در چهار شهر نطنز، بادرود، خالد‌آباد، طرقرود و 4 روستای پر‌جمعیت اریسمان، ده‌آباد، فمی و متین‌آباد برگزار می‌شود، تاکید کرد: مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرنطنز از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح از مقابل حسینیه ارشاد علیا نطنز آغاز و پس از طی مسیر تعیین شده در محل گلزار شهدای گمنام به پایان می‌رسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :