استاندار کرمانشاه گفت: برنامه کاهش و ترمیم آسیب های اجتماعی استان کرمانشاه در ابعاد مختلف با جدیت از سوی مدیریت ارشد استان دنبال می شود.
کد خبر: ۴۰۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 07 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک؛ دکتر اسدالله رازانی در نشست مشترک شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بررسی آسیب های اجتماعی که با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه استان کرمانشاه در برخی از زمینه ها مانند اعتیاد، خودکشی، طلاق و ...  آمار بالایی دارد، اظهارداشت: جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در سال گذشته به شکل منظم و با جدیت و حساسیت خاصی تشکیل شد و مجموعه اقداماتی را نیز در سطح استان انجام دادیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: طبق دستور وزارت کشور، پاکسازی معابر و خیابان های شهر از خرده فروشان و معتادین متجاهر صورت گرفت و برای اولین بار طی 30 - 40 سال گذشته یک پاکسازی کامل انجام شد.

این مقام عالی استان افزود: ظرفیت اردوگاهی ما نیز گرچه زیاد نبود اما ظرفیت آن را به 1200 نفر افزایش دادیم.

دکتر رازانی عنوان کرد: در سفر رئیس جمهور از سوی مدیریت ارشد استان بسته ای تحت عنوان آسیب اجتماعی ارائه شد که مصوب نشد ولی پس از آن در سفر دکتر نوبخت رئیس برنامه و بودجه کشور این بسته مصوب شد و 5 میلیارد تومان اعتبار برای آن اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: در زمینه کاهش و ترمیم مسائل و آسیب های اجتماعی نیز یک نظارت صحیح و دقیق بر اجرای طرح و نحوه هزینه اعتبارات آن صورت گرفته که قابل تقدیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار