رئیس هیأت تنیس استان سمنان خبر داد
رئیس هیأت تنیس استان سمنان با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس نوجوانان دختر و پسر در سمنان گفت: چهار زمین تنیس امسال در سمنان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۴۰۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 08 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، عباس قادری در گفت‌وگویی درباره برنامه‌های سال ۹۶ این هیأت اظهار کرد: طبق تقویم ورزشی که بسته‌ شده، مسابقات مختلفی را پیش رو داریم و در مجموع تقویم ورزشی سال ۹۶ از پرباری خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به ۲۵ فروردین‌ماه، زمان برگزاری مسابقات تنیس نوجوانان دختر و پسر در سمنان تصریح کرد: این رقابت‌ها در راستای استعدادیابی و شناسایی تنیسورهای نوجوان سمنانی برگزار می‌شود.

رئیس هیأت تنیس استان سمنان با بیان اینکه مسابقات تنیس محلات را در استان سمنان برگزار می‌کنیم، اضافه کرد: این رقابت‌ها نیز با هدف ورود تنیس به محلات و شناسایی نخبگان به‌منظور تقویت زیربنای تنیس در استان سمنان انجام می‌شود.

قادری با اشاره به اینکه شمار تنیسورهای سمنانی در بخش‌های آقایان و بانوان رو به افزایش است، تصریح کرد: نیاز به تقویت زیرساخت‌ها در رشته تنیس در استان سمنان احساس می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه سال ۹۶ چهار زمین تنیس به ظرفیت‌های استان سمنان اضافه می‌شود، اضافه کرد: افتتاح این چهار زمین تنیس از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال جاری به شمار می‌رود.

رئیس هیأت تنیس استان سمنان با اشاره به اینکه این زمین‌های تنیس با کمک حامیان و خیران در مسیر ساخت قرار دارد، تصریح کرد: این زمین‌ها در سال ۹۶ به بهره‌برداری خواهند رسید تا جوانان و تنیسورهای سمنانی در فضای وسیع‌تری استعدادهایشان را شکوفا کنند.

قادری اظهار کرد: هدف از برگزاری مسابقات درون‌استانی، اعزام تنیسورهای سمنانی به رقابت‌های کشوری و احداث زمین تنیس، تقویت ورزش تنیس استان سمنان است.

منبع: فارس
برچسب ها: مسابقات تنیس ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار