دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی اعلام کرد
دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی اعلام کرد : انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در هشت شهر استان به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود.
کد خبر: ۴۰۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 09 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از ایرنا، سید مسعود محولاتی افزود :بر اساس آخرین نظر وزارت کشور انتخابات در شهرهای دارای هفت و 9 کرسی برای شورا به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود که در استان شامل سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، کاشمر، قوچان ، چناران ، تربت جام و تایباد می شود.
وی اظهار کرد : انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این دوره در 73 شهر و نیز دو هزار و 574 روستای استان که تعداد داوطلبان آنها به حد نصاب رسیده است، ‌برگزار می شود.
وی با بیان اینکه کل صندوق های اخذ رای برای دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان 9 هزار و 400 صندوق است ، گفت : بخشی از صندوق های الکترونیکی مورد نیاز تامین شده و بقیه هم در دست تهیه است و به زودی به استان می رسد ضمن آنکه صندوق های عادی هم آماده است.
وی افزود : شب گذشته نیز بیش از 9 میلیون تعرفه اخذ رای ویژه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به استان تحویل شد. 
وی افزود: تعرفه های شوراها بر اساس اعضای سه و پنج نفره روستایی و تعرفه شوراهای شهری نیز بر اساس شوراهای پنج، هفت، 9 و 15 نفره است. 
وی خاطرنشان کرد : علاوه بر تعرفه ها، سایر اقلام انتخاباتی شامل مُهر، برگه های صورت جلسه، بنر و پلمپ ( مهر و موم ) صندوق ها نیز به استان تحویل شد و آماده توزیع بین شهرستان ها می باشد. 
محولاتی تاکید کرد: این اقلام انتخاباتی در حضور نمایندگان ستاد انتخابات استان، هیات نظارت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان رضوی، حراست استانداری و ماموران محافظ تحویل و در مکانی امن قرار گرفت. 
وی تعداد عوامل اجرایی و دست اندرکاران هر دو انتخابات شامل نیروهای اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی و نمایندگان فرمانداری را در مجموع 75 هزار نفر ذکر کرد.
محولاتی افزود : تعداد کل شعب اخذ رای نیز چهار هزار و 700 واحد است که از این تعداد دو هزار و 100 مورد شهری و دو هزار و 600 مورد نیز شعب روستایی می باشد.
از جمعیت شش میلیون و 400 هزار نفری استان چهار میلیون و 500 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار