در ماه مبارک رمضان صورت می گیرد:
نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و همکاری استانداری قم، شهرداری، صدا و سیما و نیروی انتظامی برپا خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 28 May 2015
به گزارش تابناک قم، جلسه شورای سیاستگذاری برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم با حضور معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و دیگر اعضای شورا در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

حامد حجتی معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این جلسه با اشاره به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان، از برپایی نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم به شکلی متفاوت و در مکانی غیر از مجتمع ناشران استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج معارف قرآنی، ارائه الگوی دینی و تقویت فعالیت های قرآنی در سطح استان قم، در محوطه ای وسیع و باز برپا می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه جای جای این نمایشگاه درصدد تعمیق فرهنگ قرآن و الگوسازی برای رفتار قرآنی و انس بیشتر مردم با این کتاب آسمانی و ائمه اطهار(ع) خواهد بود، تصریح کرد: غرفه ملل، گالری آثار قرآنی، شبی با قرآن و برگزاری مسابقات فرهنگی قرآنی، اجرای تواشیح توسط گروه های استانی و ملی، کتاب و نرم افزار، غرفه های هنری و صنایع دستی، کارگاه های زنده هنری، بخش کودک و نوجوان، برگزاری نشست های تخصصی قرآن پژوهی، تجلیل از خادمان قرآنی و... از جمله برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.

حجتی اعلام زمان و مکان نمایشگاه را به روزهای آینده موکول کرد و اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و همکاری استانداری قم، شهرداری، صدا و سیما و نیروی انتظامی برپا خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار