کد خبر: ۴۰۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 09 April 2017
به گزارش تابناک یزد،رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان یزد با اشاره به افزایش  29 درصدی ثبت‌نام داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستاهای مهریز، اين شهرستان را به لحاظ تعداد ثبت‌نام بانوان در شوراهاي اسلامي شهر و روستا در رتبه اول استان ذكر كرد.

 «محمدرضا تابش» در نشست مشترک با اعضای هیات نظارت و اجرایی انتخابات شهرستان مهریز در رابطه با اين خبر تصريح كرد: مهریز در ثبت‌نام بانوان برای شوراهای  اسلامی شهر و روستا ها رتبه اول را با ثبت‌نام 20 نفر از بانوان به خود اختصاص داده است.

وي افزود:  باید مردم را به مشارکت حداکثری فرا خواند و در شرایط کنونی، همه دست اندرکاران انتخابات و مسئولان تلاش خود را بر تأمین منافع ملی٬ خنثی‌ کردن تبلیغات سوء دشمنان و زنده‌ نگهداشتن روحیه امید به آینده در جامعه متمرکز کنند .

تابش با تقدیر از دست‌اندرکاران ستاد انتخابات شهرستان مهریز، ابراز امیدواری کرد که هیات نظارت و ستاد  اجرایی انتخابات، با پرهیز از اعمال سلیقه و عمل به مر قانون، زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور، قانونمند و سالم را فراهم آورد .

«سيد محمد رستگاري» فرماندار مهریز نیز در آغاز این جلسه گزارشی از عملکرد ستاد انتخابات شهرستان مهریز ارائه كرد و گفت: همواره سلامت و قانونمندی انتخابات، تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، تعامل بخش‌های مختلف برگزاری  انتخابات و امنیت و آرامش انتخابات، از اولویت‌های ستاد انتخابات در شهرستان مهریز بوده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار