استاندار سمنان:
استاندار سمنان گفت: رئیس مجلس با دریافت گزارش موفقیت های پیاپی استان در عرصه های مختلف از بنده برای حضور در صحن علنی مجلس و قرائت گزارش دعوت کرده است.
کد خبر: ۴۰۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ 09 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد رضا خباز ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان سمنان به میزبانی استانداری در اظهار نظری جالب اقدامات رخ داده در طول دولت یازدهم در استان را قابل ستایش خواند و ابراز داشت: ارائه گزارش در حضور رئیس جمهور و همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی سبب شد تا دکتر لاریجانی از اینجانب دعوت کند تا موفقیت های استان را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بیان کنم.

محمد رضا خباز استاندار سمنان

وی افزود: موفقیت های حاصله در استان سمنان مرهون همدلی و وحدت در میان اقشار مختلف استان است.

استاندار سمنان همچنین گفت: همانگونه که با تلاش مشکل کمبود تولید گندم را حل کرده ایم، می توانیم مشکلات تولید در دیگر شاخه های کشور را نیز حل کنیم.

رتبه اول کشفیات مواد مخدر متعلق به سمنان است

فرمانده ناجای استان سمنان نیز در این نشست، گفت: یکی از دستاوردهای نیروی انتظامی استان سمنان کسب رتبه نخست کشف مواد مخدر در سطح استان های منطقه است که این امر درسایه همراهی و همدلی تمام نهادهای قضایی، انتظامی، خدماتی و دولتی میسر می شود.

سردار روح الامین قاسمی بیان داشت: کسب عنوان برتر کشور در تعداد کشته شده های سوانح داخل شهری با آمار صفر، کسب رتبه چهارم کشور در تمامی استان‌ها طی هفته نیروی انتظامی سال۹۵ و کسب رتبه اول کشور در کاهش سوانح رانندگی توسط پلیس راهور استان سمنان از دیگر دستاوردهای ناجای سمنان است.

وی افزود: کسب رتبه دوم کشور در شاخص پژوهش از دیگر عناوینی است که ناجای سمنان در کشور به دست آورده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار